برخورد پلیس با استخراج کنندگان رمز ارزها

0
732

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با استخراج غیرمجاز رمز ارزها خبر داد و در عین حال تاکید کرد که هیچ صرافی مجوز خرید و فروش رمز ارزها را ندارد

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره استخراج غیرمجاز رمز ارزها در پایتخت اظهارکرد: در تهران بزرگ موارد را داشته‌ایم که افراد در منازل و … اقدام به استخراج رمز ارزها کرده‌اند که ما با این موارد برخورد کردیم. حتی مواردی را در اطراف تهران کشف و با آن برخورد کردیم.  

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه تا به این لحظه هیچ صرافی مجوز خرید و فروش رمز ارزها را ندارد، اضافه کرد: در این موارد پلیس همراه دستگاه‌هایی است که با استخراج غیرقانونی و غیرمجاز رمز ارزها مبارزه می‌کنند.

به گفته وی در مواردی متعددی نیز تاکنون پلیس اقدام به کشف دستگاه‌های ماینر و بازداشت، استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارزها کرده است.

رحیمی درباره اظهاراتی که پیرامون ارتباط قطع برق با استخراج رمز ارزها مطرح می‌شود نیز خاطرنشان کرد: اگر در حوزه استحفاظی پلیس تهران جایی باشد که اقدام به استخراح رمز ارزها کنند و نیاز به ورود و برخورد پلیس باشد، ما حتما با آن برخورد خواهیم کرد و این موضوع را به دوستان در وزارت نیرو و اداره برق هم گفته‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: در تهران جایی نبوده که به ما اعلام کنند و ما ورود نکنیم، علاوه بر آن خود پلیس هم برخورد با این موارد را در دستور کار خود داشته، دارد و خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد تا افراد سودجو با چنین اقداماتی بار مضاعفی به شبکه برق کشور وارد کرده و موجب قطع برق و سلب آرامش مردم شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید