رئیس قوه قضاییه: همکاری هر چه بیشتر دستگاه قضا و دولت در جهت کاهش مشکلات مردم

0
536

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ظهر امروز (شنبه سیزدهم شهریور ماه) با حضور در دفتر کار رئیس قوه قضاییه، با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار ضمن تبریک به محسن رضایی به خاطر اعتماد رئیس جمهوری به وی و انتخابش به‌عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت، گفت: وظایف سنگین و خطیری به شما سپرده شده و امید است با همکاری همه اجزای دولت، برنامه ریزی دقیق و علمی بتوانید کشور را از گردنه‌های سخت اقتصادی بر پایه توانمندی‌های داخلی عبور دهید.

محسنی اژه‌‎ای اظهار داشت: قوه قضاییه بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه قضا و دولت در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم، بهبود وضعیت و کاهش مشکلات مردم تأکید دارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: آماده هستیم در جهت رفع موانع اصلی اقتصاد و رونق سرمایه‌گذاری و تولید در کشور به قدر سهم خود در دستگاه قضایی به دولت کمک کنیم.

ریشه‌کنی بسترهای فسادزا و همکاری با دستگاه قضا برای برخورد با عناصر فاسد از دیگر محورهای مورد مورد بحث بود که با استقبال معاون اقتصادی رئیس جمهور مواجه شد و محسن رضایی در همین زمینه گفت: برای برخورداری از یک سیستم اقتصادی سالم باید مسیرهای فساد را از مبداء کور کرد که خوشبختانه دولت سیزدهم در این زمینه برنامه عملی همراه با اقدام و برنامه مدون دارد.

محسن رضایی با تشریح برنامه‌های خود و تیم اقتصادی دولت برای ارتقاء همه‌جانبه اقتصادی کشور، به ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر اقتصاد کشور پرداخت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید