حملات پهپادی پاکستان به استان پنجشیر افغانستان

0
533

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ منابع خبری از حملات پهپادی پاکستان به دره پنجشیر خبر دادند.
دو منبع وابسته به جبهه مقاومت اعلام کردند در نبرد اخیر در استان پنجشیر، نیرو‌های ویژه پاکستانی که با این استان آشنا هستند و نقشه این منطقه را دارند، به سنگر‌های نیرو‌های مقاومت از هوا هجوم آوردند.
اسپوتنیک با بیان اینکه نیرو‌های کماندو و ویژه پاکستان به پنجشیر حمله کرده‌اند، افزود عملیات پنجشیر در شرایطی پیگیری می‌شود که ژنرال فیض حمید، رئیس نهاد اطلاعاتی پاکستان (آی‌اس‌آی) در کابل حضور دارد.
برخی از شبکه‌های اجتماعی به نقل از ضیاء آریانژاد، نماینده سمنگان در پارلمان سابق افغانستان، خبر حمله پهپاد‌ی پاکستان به پنجشیر را تایید کردند و نوشتند، «پنجشیر با پهپاد‌های نیرو‌های هوایی پاکستان و با استفاده از بمب‌های هوشمند بمباران شده است.»
بر اساس اخبار منتشر شده، فهیم دشتی سخنگوی جبهه مقاومت افغانستان در پنجشیر که خبر کشته شدن او در توئیت‌هایی از احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود و ژنرال بسم الله محمدی وزیر دفاع سابق افغانستان تایید شده است، به همراه ژنرال ودود، از فرماندهان پنجشیری، در منطقه‌ای امن مورد حمله پهپادهای پاکستانی قرار گرفت که در این حمله هر دو نفر کشته شدند. گفته می‌شود این دو با خودروی احمد مسعود درحال تردد بودند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید