مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی همچنان بسته است/ زائرین به‌هیچ عنوان به سوی مرزها حرکت نکنند

0
421

به گزارش فارس، ستاد مرکزی اربعین حسینی در جدید ترین اطلاعیه خود، با اعلام اینکه مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی با توجه به سیاستهای دولت عراق همچنان بسته بوده و امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد، از  زائرین عزیز درخواست کرد؛  به هیچ عنوان به سوی مرزهای  زمینی حرکت نکنند.

در این اطلاعیه آمده است:

۱ . پیرو اطلاعیه های قبلی درباره بسته بودن  مرزهای زمینی مجددا به اطلاع هموطنان عزیز میرساند مرزهای زمینی  برای زوار اربعین حسینی با توجه به سیاستهای دولت عراق همچنان بسته بوده و امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد و از   زائرین عزیز درخواست می شود  به هیچ عنوان به سوی مرزهای  زمینی حرکت نکنند.

۲- متاسفانه به رغم اطلاعیه های قبلی تعدادی از هموطنان با تجمع در مناطق مرزی باعث بروز مشکلاتی برای مردم و بروز خطراتی برای خود شده اند، ضمن اینکه، سهمیه صدور ویزای ورود به عراق، افزایش پیدا نکرده و کماکان مرزهای هوائی برای اعزام زائرین اربعین امسال، از سوی عراق تعیین شده است.

۲- با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی، امکان اعزام زائرین عزیز اربعین از این طریق میسر نیست و از آنجا که امکاناتی هم برای پذیرائی از زوار در این مبادی پیش بینی نشده است، لازم است هموطنان عزیز، تحت تأثیر خبرسازی های غیر موثق قرار نگرفته و مطلقاً از عزیمت به سوی مرزها اجتناب فرمایند.

در پایان اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، ابراز امیدواری شده است با کنترل بیماری کرونا و فروکش کردن امواج این بیماری، امکان زیارت مضجع شریف سبط نبی مکرم اسلام؛ حضرت امام حسین ابن علی علیه السلام، برای همه هموطنان عزیز فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید