اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های شمال/ترافیک سنگین در اغلب مقاطع کندوان

0
491

مهدی مخبری در‌ گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها‌ بیان کرد‌: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ثبت بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ 

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ ‌‌‌۲۳۲۵ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل ۰٫۶ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۱٫۳ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ ثبت شد.

* ترافیک سنگین در اغلب مقاطع محور کندوان

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی و جاده‌‌های تهران-شمال گفت: ‌دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و ولی آباد و مسیر شمال به جنوب‌ حدفاصل مکارود تا انارک و محدود‌های ولی آباد‌، سیاه بیشه‌، تونل کندوان‌، پیچ سرهنگ‌، گچسر ‌و نساء نشان می‌دهد.

مخبری از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور هراز، جاده فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، خبر داد.

* باران در جاده‌های ۳ استان‌

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ به بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل‌، گیلان و گلستان اشاره کرد و گفت: ‌در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

*‌ ثبت ۱۵۱ هزار تردد در آزادراه کرج-قزوین در شبانه‌روز گذشته

معاون مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین با ۱۵۱ هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۴۳ هزار تردد و آزادراه کرج-تهران‌ با ۱۱۲ هزار تردد‌ ثبت شد.

* هفت جاده مسدود است

مخبری با اشاره به انسداد ۷ جاده اظهار کرد: در حال حاضر محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رویان-بلده در استان مازندران، محور شهداد-نهبندان‌‌‌، ‌محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور پونل-خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

* اعمال محدودیت‌های ترافیکی‌ تا روز شنبه ۱۷ مهر در برخی جاده‌ها

به گزارش فارس، محدودیت‌های ترافیکی‌ تا روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در برخی جاده‌های پرتردد کشور اعمال می‌شود.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و محور تهران-مشهد

بنابراین گزارش تردد موتور سیکلت  تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ از محورهای کرج – چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

* محورهای هراز و کندوان روز جمعه ۱۶ مهر یک‌طرفه می‌شود

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ‌۱۴۰۰/۰۷/۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۴ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه‌ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه‌، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

* ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در هراز و کندوان‌

بنابراین گزارش در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد‌ کامیون و کامیونت غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت ۱۲ روز شنبه‌ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ از محور هراز ممنوع است.

‌تردد تریلرها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

* ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور آستارا-اردبیل و جاده قدیم رشت – قزوین‌

همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد انواع تریلر‌ و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس‌ تردد انواع تریلر‌ و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری ممنوع است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید