ارائه پیشنهاد لغو محدودیت تردد شبانه به ستاد ملی مقابله با کرونا

0
403

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در پایان جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهر تهران امروز از آسیبهای جدی در حوزه اجتماعی رنج می برد که روح و روان مردم را جریحه دار کرده و چهره شهر را زشت کرده است. این آسیب‌ها ریشه‌ها و زمینه‌های مختلفی دارد که برخی از آنها به موضوعات کلان کشور مربوط می‌شود.

وی ضمن قدردانی از استاندار تهران و فرماندار انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: امروز با تشکیل این جلسه گامی در جهت تصمیمی قاطع و جدی برداشته شده یعنی حرکت در مسیر ساخت یک شهر الگو تا از این طریق گره گشایی از زندگی مردم داشته باشیم؛ لذا شهرداری با افتخار یکی از رویکردهای جدی خود را موضوع مقابله با آسیبهای اجتماعی قرار داده تا از این طریق توأمان روح و جسم شهر را تغییر دهیم.

می‌توانیم در برنامه ۴ ساله چهره شهر را از آسیب‌های اجتماعی منزه کنیم

زاکانی ادامه داد: یکی از موضوعات اساسی ما بررسی موضوعات اجتماعی است که قطعا با هم افزایی دستگاه‌ها در برنامه ۴ ساله می‌توانیم چهره شهر را از آسیب‌های اجتماعی منزه کنیم. باید به التیام ریشه های به وجود آوردن آسیب، دقت جدی داشته باشیم و همه دستگاه ها دست به دست هم دهند تا این معضلات را برطرف کنند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره لغو محدودیت تردد شبانه نیز گفت: در جلسه شورای ترافیک قائل به لغو این موضوع بودیم چرا که با توجه به شرایط امروز شهر تهران این محدودیت موثر نیست؛ لذا شورای ترافیک پیشنهاد حذف این محدودیت را به ستاد مقابله با کرونا ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید