یک زمین ورزشی به نام “علی لندی” نام‌گذاری شد

0
358

پیمان پیر فرشی روز دوشنبه افزود: علی لندی دانش‌آموز ۱۴ ساله ایذه‌ای با وجود کم سن و سال بودن در تاریخ در ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ جان خود را فدای نجات ۲ پیرزن کرد، اما خود به دلیل سوختگی شدید جان سپرد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: با دستور مهدی هدایت مدیرعامل پیشین شرکت عمران، یکی از زمین های ورزشی مسکن مهر پردیس به نام این دانش‌آموز ایثارگر نام‌گذاری شد.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: این زمین ورزشی به مساحت ۹۲۰ متر مربع و با کاربری زمین چمن مصنوعی فوتسال، در قطعات ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

پیرفرشی ادامه داد: احداث ۹ قطعه زمین ورزشی روباز شامل سه قطعه در فاز هفت، ۲ قطعه در فاز پنج، ۲ قطعه در فاز ۹ و ۲ قطعه در فاز ۱۱ با برآورد اولیه ۱۰ میلیارد تومان با کاربری‌های فوتبال، فوتسال و بسکتبال از ابتدای امسال آغاز شده و زمین ورزشی علی لندی یکی از این قطعات است که به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، علی لندی دانش آموز ۱۴ ساله در یک حادثه آتش سوزی جان ۲ زن را نجات داد اما خود .

وی دچار سوختگی شدید شد که دو هفته پس از بستری بودن در بیمارستان، به‌علت سوختگی درجه سوم، مشکلات شدید تنفسی و ورود عفونت به خون، در ۱ مهر ۱۴۰۰ درگذشت و رسانه‌ها از وی به‌عنوان «نوجوان فداکار ایذه‌ای» یادکردند.

اقدام علی لندی واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های ملی و بین‌المللی داشت به او چند مدال اعطا شد و چند مکان ورزشی، آموزشی، آتش‌نشانی، خیابان و بلوار در شهرهای ایذه، خوزستان، کرج، شهرکرد و شهر جدید پردیس  به نام وی نامگذاری شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید