امیر سرتیپ رحیم زاده: یگان های پدافندی ارتش و سپاه با هوشیاری از حریم هوایی کشور حفاظت می کنند

0
399

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی درحاشیه این بازدید با بیان اینکه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور چتر اطمینان و بازدارندگی را برای کشور ایجاده کرده است، اظهار کرد: تمرین انواع روش‍های مختلف دفاعی موجب شده است شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی و توان رزمی قرار داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء کشور با اشاره به اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) رمز موفقیت را در وحدت ترسیم کرده اند، افزود: اتحاد، انسجام و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور به منصه ظهور رسیده است و ان شاء الله در سایه همین وحدت و هم افزایی در مسیر تامین امنیت ملی پایدار تلاش می کنیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده  تصریح کرد: یگان های پدافندی ارتش و سپاه دوشادوش همدیگر و با توکل به خداوند سبحان و تمسک به ائمه اطهار (ع) و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچکترین تعدی و تجاوز را به دشمنان نخواهند داد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید