فاجعه ۶ دقیقه‌ای برای لیورپول در غیبت فن‌دایک (عکس)

0
99



کد خبر : ۱۸۶۴۷۲۵ |
۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۶ |
۲٫۲K بازدید |

۱
دیدگاه


لیورپول در بازی امشب مقابل برایتون در دقایق اول نیمه دوم دو بار دروازه خود را بازشده دید تا یورگن کلوپ و شاگردانش فشار را بیش از پیش روی خود احساس کنند.

فاجعه 6 دقیقه‌ای برای لیورپول در غیبت فن‌دایک (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول امشب در حالی در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت که شاگردان کلوپ شرایط خوبی ندارند و برای رسیدن به جمع چهار تیم اول کار دشواری پیش‌رو خواهند داشت.

لیورپولی‌ها امیدوار بودند در این بازی خارج از خانه با کسب یک پیروزی بتوانند اندکی از زیر بار فشارها شانه خالی کنند. اما درحالی‌که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در شروع نیمه دوم لیورپولی‌ها دقایقی کابوس‌وار را پشت سر گذاشتند و دروازه‌شان را دو بار باز شده دیدند.

یکی از تفاوت‌های این بازی برای لیورپول در اختیار نداشتن ویرژیل فن‌دایک بود. این مدافع هلندی نقش فرمانده خط دفاعی لیورپول را دارد و یورگن کلوپ بعد از مصدومیت او گفته بود غیبت فن‌دایک ضربه بزرگی به تیمش خواهد زد.

شاگردان یورگن کلوپ پیش از این بازی در آخرین بازی خود در لیگ برتر هم مقابل برنتفورد ۳-۱ شکست خورده بودند. وقتی سولی مارچ در دقیقه ۴۷ دروازه لیورپول را باز کرد این تیم روحیه به مراتب بیشتری پیدا کرد، چرا که برایتونی‌ها در این فصل در۷ مسابقه از ۹ مسابقه‌ای که گل اول را به حریف زده بودند، پیروز شده‌اند.

1791532
1791533

شش دقیقه بعد شرایط تیم کلوپ سخت‌تر شد و مارچ موفق شد دومین گل خود در این مسابقه را هم به ثمر برساند. پاس زیبای فرگوسن خط دفاعی لیورپول را محو کرد تا مارچ توپ را با شوتی دقیق به گوشه دروازه آلیسون بفرستد. در این دقایق برایتون حاکم مطلق توپ و میدان است و باید دید آیا در کمتر از نیم ساعت باقی‌مانده شاگردان کلوپ می‌توانند به بازی برگردند و شرایط را به نفع خود تغییر بدهند؟

1791534
1791535



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید