تعویض دقیقه ۴+۹۰ برانکو علیه پرسپولیس!

0
95



کد خبر : ۱۸۶۴۷۲۴ |
۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۲ |
۹٫۵K بازدید |

۲
دیدگاه

ذوب‌آهن چراغ اول را روشن کرد


انتقالی که از چند روز پیش زمزمه‌اش به گوش می‌رسید، حالا مراحل نهایی خود را طی می‌کند: سامان نریمان‌جهان در ذوب‌آهن.

تعویض دقیقه 4+90 برانکو علیه پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، شلیک تماشایی در نیم‌فصل اول مقابل پرسپولیس، بهترین نمایش سامان نریمان‌جهان در لیگ بیست و یکم بوده است. بازیکنی پُر نوسان که نامش با تراکتور گره خورده اما حالا تجارب بیشتری را هم به‌دست می‌آورد. گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، یکی از بهترین گل‌های این فصل لیگ برتر ایران بوده است. گلی که با پاس رضا دهقانی و ضربه تمام‌کننده او، دروازه علیرضا بیرانوند را گشود و نفت مسجدسلیمان را پیش انداخت.

حالا گذر روزگار طوری پیش آمده که سامان نریمان‌جهان زودتر از بازی هفته ششم به پرسپولیس رسیده و با پیراهن تیمی دیگر، رودرروی شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار خواهد گرفت. ذوب‌آهن تیمی است که او بعد از فسخ با نفت مسجدسلیمان، انتخابش کرده و مراحل نهایی امضای قرارداد با این تیم را سپری می‌کند تا به اولین خرید زمستانی تیم مهدی تارتار تبدیل شود.

نریمان‌جهان ۳۱ ساله که در تراکتور چهره شد، هرگز نتوانست در تبریز به آنچه می‌خواست برسد؛ اما حالا در تیم مهدی تارتار رویاهای خود را دنبال می‌کند و امیدوار است مثل مسعود ابراهیم‌زاده که در ذوب‌آهن به یک چهره موفق تبدیل شد، او نیز با پیراهن سبز نقش یک بازیکن موثر را به خود بگیرد.

1737360

سامان نریمان‌جهان البته دوره کوتاهی هم در پرسپولیس حضور داشت. او عضوی از تیم قهرمان لیگ شانزدهم سرخ‌پوشان بود و در نیم‌فصل دوم برای این تیم بازی می‌کرد. بسیاری انتظار داشتند نریمان‌جهان زیر نظر برانکو اوج بگیرد؛ اما او تبدیل به بازیکنی شد که اغلب در وقت‌های اضافه وارد زمین می‌شد.

با این حال، نریمان‌جهان همیشه گفته که افسوس این را می‌خورد که با وجود داشتن قرارداد، از پرسپولیس جدا شد؛ چراکه این تیم در ادامه از نقل و انتقالات محروم و با جدایی ۵ ستاره، جا کاملا برای نقش‌آفرینی سامان در ترکیب اصلی باز شد.

حالا باید دید سامان نریمان‌جهان زیر نظر مهدی تارتار چه خواهد کرد و آیا در این چند روز می‌تواند فرمی را از خود نشان دهد که در بازی با پرسپولیس به ترکیب اصلی برسد یا خیر؟



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید