سکوت کمک داور جنجالی استقلال-تراکتور شکست!

0
85



کد خبر : ۱۸۶۴۷۴۱ |
۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۰ |
۸۶۳ بازدید |

۰
دیدگاه

انتظاری: تمام تصمیمات درست و عادلانه بود


حسن انتظاری، کمک داور دیدار پر حاشیه استقلال و تراکتور سرانجام سکوت خود را شکست.

سکوت کمک داور جنجالی استقلال-تراکتور شکست!

به گزارش “ورزش سه” حسن انتظاری، کمک داور دیدار تراکتور و استقلال در حاشیه کلاس‌های دانش افزایی داوران، گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما داشت. او ابتدا درباره دوره‌ای که پشت سر گذاشتند، گفت: ابتدا باید از کمیته داوران، دپارتمان داوری و آقای افشاریان تشکر کنم. کلاس بسیار خوبی بود. مدرس آقای مرادی بودند و مسائل روز داوری و مشکلاتی که در نیم فصل اول وجود داشت را گوشزد کردند ‌و امیدوارم در نیم فصل دوم، قضاوت بهتری داشته باشیم.

«بگذارید به سراغ قضاوت دیدار پرحاشیه استقلال و تراکتور برویم. اکثر کارشناسان داوری، تصمیمات گرفته شده را درست اعلام کردند. با این حال در صحنه تکرار پنالتی استقلال، حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و مهدی کیانی گفت شما گفتید من سرهنگ هستم.» انتظاری در واکنش به این صحبت‌ها گفت: به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. بازی خیلی بود. من قبل از این که به آن موضوع بپردازم باید بگویم که داوران هیچ جانبداری رنگی نخواهند داشت. ما هیچ موقع به خودمان اجازه نمی‌دهیم برخلاف مقررات و قوانین حرکت کنیم. اما چیزی که می‌خواهم به شما بگویم این است که عدالت باید اجرا شود.

وی در ادامه گفت: شغل من چیز دیگری است و هیچ ربطی به قضاوت ندارد. من در آن صحنه تکرار دادم و تصاویرش پخش شد، یک متر گلر بیرون آمد و آقای اخباری هم خودشان تایید کردند. با تمام احترام برای تیم تراکتور من عدالت را اجرا کردم. در خصوص حرفی هم که آقای کیانی مطرح کردند، زمانی که درگیری شد و می‌خواستند جدا کنند، من نفهمیدم یک نفری از استقلال گفت جناب سرهنگ‌ را هول ندهید و احترام بگذارید. بعد از آن کیانی گفت شما سرهنگید؟ که جواب دادم نه من سربازی بیش نیستم.

1790883

کمک داور فوتبال ایران ادامه داد: اینجا زمین بازی است و من داور هستم و شما هم بعد ۲۵،۲۶ سال نمی‌توانید به من داوری یاد دهید. این تنها حرفی بود که من به کار بردم. به آقای کیانی هم خسته نباشید می‌گویم. بنده سابقه طولانی در قضاوت دارم و‌ به نظرم بازیکنان بیشتر از اینکه به داوری اعتراض کنند، به بازی خودشان بپردازند.

انتظاری در پایان گفت: من حق مصاحبه نداشتم و آقای افشاریان با توجه به درخواست شما اجازه دادند صحبت کنیم. بازیکنان در میکسدزون هر چه می‌خواهند می‌گویند و ما اجازه دفاع نداریم. من واقعا می‌توانم بگویم تمام اتفاقات بازی استقلال و تراکتور عادلانه و درست بوده و این را هم کارشناسان داوری تایید کرده‌اند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید