به استقلال تبریک می‌گویم اما پنالتی اول درست نبود

0
86



کد خبر : ۱۸۶۴۸۸۳ |
۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷ |
۲٫۹K بازدید |

۲
دیدگاه

کیانی: تراکتور قهرمان هم می‌تواند بشود


بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.

به استقلال تبریک می‌گویم اما پنالتی اول درست نبود

به گزارش “ورزش سه”،کاپیتان تراکتور از این تیم به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ بیست و دوم یاد می کند. 
تراکتور با شکست مقابل استقلال از جام حذفی کنار رفت و هنوز حواشی داوری بعد از این دیدار ادامه دارد. مهدی کیانی در این خصوص و شرایط کلی تراکتور و تغییرات در آن صحبت می کند. 
این گفت و گو را در زیر بخوانید:

با پنالتی اشتباه به استقلال باختیم

همواره بازی‌های تراکتور مقابل استقلال و دیگر تیم‌های بزرگ، برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و هواداران دوست دارند تراکتور مقابل این تیم‌ها برنده شود. در لیگ بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و برنده آن دیدار شدیم، در بازی جام حذفی هم علی‌رغم اینکه استقلال دو، سه موقعیت گلزنی خلق کرد، ما تیم برتر میدان بودیم، اما متاسفانه با دو پنالتی که به  اشتباه اعلام شد، نتیجه این دیدار را واگذار کردیم. 
پنالتی اول که خطای هادی محمدی روی مهدی قایدی اعلام شد، به هیچ وجه خطا نبود و اگر هم خطایی اتفاق افتاد، بیرون از محوطه جریمه بود، همان پنالتی شیرازه تیم ما را خراب کرد اما به هر حال به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

باعث دلسردی بخش خصوصی نشویم

برای داوران احترام قائلم و معتقدم این اشتباهات سهوی بوده. به هرحال، هر انسانی ممکن است مرتکب اشتباه شود. اما انتظار داریم در این دیدارها که حکم فینال دارد و برای باشگاه‌ها و هواداران مهم است،  داوران با تمرکز بیشتری سوت بزنند و با قضاوت‌ عادلانه تیمی برنده شود که مستحق پیروز شدن است.
تراکتور یکی از معدود تیم‌های خصوصی فوتبال ایران است که با حساب شخصی آقای زنوزی اداره می‌شود، ایشان برای فوتبال تبریز و هواداران تراکتور زحمت زیادی کشیده‌اند، نباید با قضاوت‌های اشتباه و سهوی، باعث دلسردی ایشان از فوتبال بشویم.

تراکتور خمز هجومی‌تر است

از آقای قربان بردیف تشکر می‌کنم، امیدوارم هر کجا که هست همواره موفق باشد. اما بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری  به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد، تمام بازیکنان برای بهتر شدن و شاد کردن دل هواداران‌مان که جانانه تراکتور را دوست دارند همدل هستیم. بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده‌اند، آقای خمز هم مربی بسیار با دانشی‌ است و با بازیکنان تیم دوستانه برخورد می‌کند. امیدوارم با تلاش و همدلی در پایان فصل جایگاهی که درخور باشگاه تراکتور است را به‌ دست بیاوریم.

نصیرزاده با پیچ و خم فوتبال آذربایجان آشنا است

از  آقایان سهرابی و بهتاج، مدیران پیشین باشگاه، بابت زحماتشان تشکر می‌کنم. در بحث مدیریت نمی‌توانیم دخالت کنیم و هئیت مدیره باشگاه تصمیم می‌گیرد که چه شخصی مدیرعامل باشد. الان هم که آقای نصیرزاده که فردی فوتبالی‌ است  بر کرسی مدیریت باشگاه نشسته‌. ایشان چندین سال کنار آقای زنوزی و باشگاه بوده‌ و با پیج و خم فوتبال آذربایجان آشنا است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

قهرمانی دور از دسترس نیست!

بازی‌ها در نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است‌، تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت کامل دارند. گل‌گهر اولین حریف ما در دور برگشت است، امیرخان قلعه‌نویی که مربی و شخصیت بزرگی در فوتبال ایران محسوب می‌شود، توانسته یک تیم بسیار خوب تشکیل دهد، به نظرم بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود، چرا که تیم ما هم در چهار، پنج بازی آخر پیشرفت کرده است. امیدوارم سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم و در جمع تیم‌های بالای جدول باقی بمانیم تا در نهایت بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و یا حتی قهرمان لیگ شویم 
به نظرم‌ قهرمانی دور از دسترس نیست، هنوز اختلاف زیادی بین تیم‌های صدر نشین و تراکتور ایجاد نشده‌ است، به نظرم اگر تیم‌های مدعی که گل گهر هم یکی آز آنها است را شکست بدهیم و اختلاف را بازی به بازی کمتر کنیم، قهرمانی دور از دسترس نیست، همانطور که می‌دانید پانزده بازی در نیم فصل دوم پیش رو داریم، اگر بتوانیم امتیازات را جمع کنیم، می‌شود اتفاقات خوبی رقم زد.

تراکتور به جایگاه اصلی‌اش باز خواهد گشت

در ادوار گذشته لیگ برتر، می‌توانستیم دو، سه دوره را قهرمان شویم اما بسیاری از اتفاقات دست به دست هم دادند و تراکتور قهرمان لیگ برتر نشد، نمی‌خواهم به گذشته برگردم. ما اکنون وضعیت و امکانات خوبی داریم و از این بابت از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. همانطور که گفته‌ام،  بازیکنان باید بدانند که در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم اینگونه هم است. بدون تردید ما در این فصل یا در فصل آینده به جایگاه اصلی‌مان بر می‌گردیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید