مهدی تاج رو در روی مدیر پرسپولیسی

0
103



کد خبر : ۱۸۶۴۸۶۳ |
۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

حبیب کاشانی و‌ جلسه‌ای مشترک با فدراسیون


رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.

مهدی تاج رو در روی مدیر پرسپولیسی

به گزارش “ورزش سه” از آنجایی که تیم‌ امید، تیم المپیک ایران هم به حساب می‌آید، کمیته ملی المپیک حمایت مالی از آن‌ها دارد و بالطبع در انتخاب سرمربی و هم‌چنین مدیریت آن نقش خواهد داشت.

بعد از اتمام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در حالی که فدراسیون در سکوت کامل به سر می‌برد، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک طی مصاحبه‌ای از انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید پرده برداشت. مدیرعامل سابق پرسپولیس و عضو فعلی شورای شهر تهران قبلا هم سابقه فعالیت در چنین پستی را دارد.

با این حال فدراسیون فوتبال تا به امروز واکنشی رسمی به انتخاب حبیب کاشانی نداشت و حتی جلسه‌ای فی مابین تشکیل نشد. برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از آمدن کاشانی رضایت نداشتند و همین هم باعث شد صحبت‌هایی رخ دهد که در نهایت نتیجه‌ای هم نداشت.

در همین راستا قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور مهدی تاج و حبیب کاشانی در حضور دیگر مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شده و در خصوص تقسیم وظایف، انتخاب سرمربی، جذب منابع مالی و … صحبت شود. جلسه‌ای که اولین برخورد رئیس فدراسیون با مدیر جدید تیم امیدی خواهد بود که در این حوزه اختیارات تام و کلی از سوی کمیته ملی المپیک دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید