چرا خبری از برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته نیست!

0
103



کد خبر : ۱۸۶۴۷۷۵ |
۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵ |
۴۲ بازدید |

۰
دیدگاه


کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.

چرا خبری از برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته نیست!

به گزارش “ورزش سه” داوود علیپوریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند برگزاری رقابت‌های لیگ سبب می شود تا بازیکنان در کوران مسابقات قرار بگیرند و آمادگی خود را حفظ کنند، اما چون سال آینده رویدادهای مهمی را پیش رو داریم تنها برگزاری لیگ برای حفظ آمادگی بازیکنان کافی نیست و باید با برگزاری اردوی تیم ملی زودتر تکلیف بازیکنان اصلی تیم مشخص شود.

وی گفت: تاخیر در برگزاری اردوهای تیم ملی شرایط خوبی را برای والیبال نشسته رقم نمی زند، به طوری که بازیکنان در حال حاضر در بلاتکلیفی قرار دارند که آیا عضو تیم ملی هستند یا خیر؟

علیپوریان همچنین در خصوص رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته نیز گفت: رقابت‌های لیگ برتر امسال از کیفیت بالایی برخوردار بود و تیم های خوبی در لیگ حضور داشتند. در حال حاضر از ۶ تیم شرکت کننده مس شهر بابک، شهرداری گنبد، ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان ۴ تیم راه یافته به مرحله پلی آف هستند که این رقابتها از ۱۲ تا ۱۶ بهمن برگزار می شود.

وی در پایان افزود: با وجود این که والیبال نشسته مردان قهرمان جهان و پارالمپیک است، اما متاسفانه شاهد حضور تیم های زیادی در رقابت‌های لیگ نیستیم و اکثر تیم ها و حتی تهران حاضر به تیمداری در این رشته نیستند، در حالی که زمانی می توانیم شاهد برگزاری لیگ پویا و باکیفیت در والیبال نشسته باشیم که تعداد تیم ها در این رشته افزایش پیدا کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید