آرسنال روی اعصاب شما باربکیو راه می‌اندازد!

0
74



کد خبر : ۱۸۶۴۹۲۴ |
۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

آنها همه از تست‌ها عبور می‌کنند


این تیم میکل آرتتا است. شبیه‌ترین به لقب همیشگی سرخپوشان شمال لندن: توپچی‌ها.

آرسنال روی اعصاب شما باربکیو راه می‌اندازد!

به گزارش ورزش سه، قطعا سطح بالاترین فوتبال این فصل لیگ انگلیس را آرسنال بازی می‌کند اما با وجود شروع بسیار خوب شاگردان میکل آرتتا، هیچکس تصور نمی‌کرد آنها چنین مسلط و هیولا به رقابت‌ها ادامه بدهند.

آنها امروز مقتدر و مسلط، ۲-۰ و در ورزشگاه تاتنهام، شاگردان آنتونیو کونته را شکست دادند تا همچنان تست‌ها را پشت سر بگذارند. هوگو لوریس، گلر تاتنهام و مارتین اودگارد، هافبک نروژی آرسنال، پیروزی دیگری را به هواداران لندنی هدیه کردند و با پیروزی امروز توپچی‌ها و شکست دیروز سیتی مقابل یونایتد، فاصله دو تیم در صدر جدول به عدد ۸ رسید.

1791954

این چیزی نیست که کسی در ابتدای لیگ امسال می‌توانست باور کند یا روی آن شرط ببندد و البته مثل قهرمانی تیم لستر با کلودیو رانیری، همه هنوز تا روز آخر نسبت به این تیم به دیده تردید خواهند نگریست. اما نمایشی که آرسنالی‌ها به خصوص در نیمه اول بازی امروز ارائه دادند، نشانگر این است که جدی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر، کسی جز میکل آرتتا نیست.

آنها امروز با توپ غالب و بدون توپ منظم بودند. اگرچه بازی در خانه تاتنهام برگزار می‌شد؛ جایی که انتقال سریع توپ، همیشه برای بچه‌های کونته کارگشا است. اما این آرسنال بود که در ابتدای بازی، به طرز عجیب و غریبی بازی را در دست گرفت و شروع به خلق خطر کرد. آنها جوری راحت در زمین تاتنهام بازی می‌کردند که انگار یک جلسه تمرین را در حیاط خانه یکی از بازیکنان برگزار می‌کنند و آن طرف دیگر اعضای تیم مشغول باربیکیو هستند. آنها با با میل خود مدافعان و هافبک‌های تاتنهام را به این سو و آن سو می‌کشاندند و خیلی زود دو بار دروازه‌ حریف را باز کردند.

1791955

این فشار تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت و تاتنهام تنها یک بار روی ضربه سون هیونگ مین مقابل دروازه آرسنال آفتابی شد که رمزدیل این توپ را به زیبایی مهار کرد.

در نیمه دوم البته شرایط کمی تغییر کرد و تاتنهام سیمایی تهاجمی و خطرناک به خود گرفت. هواداران تاتنهام امیدوار به تیمی بودند که ضربات را تحمل می‌کند و دوباره به بازی برمی‌گردد، به خصوص که یکی از بهترین مهاجمان جهان در پیشانی حمله این تیم حضور دارد. این انتظار چندان هم بیراه نبود و تاتنهام در نیمه دوم بارها صاحب فرصت شد اما در هر مرتبه آنها با آرون رمزدیل سبزپوش مواجه شدند؛ دروازه‌بانی که در طول بازی فوق‌العاده بود، درست برعکس همتایش در تاتنهام که تقریبا هر دو گل روی اشتباه او به ثمر رسید.

1791956

به هر حال با وجود پنج تعویض کونته و ورود بازیکنانی مثل ریچارلیسون و پریشیچ، نتیجه دو بر صفر روی تابلوی ورزشگاه تاتنهام باقی ماند تا هواداران کمی قبل از سوت پایان، رو به در خروجی ورزشگاه هجوم ببرند.

مارکا درباره ارسنال نوشته آنها به سادگی فوتبال درخشانی بازی می‌کنند و می‌توانند یقه هر حریفی را در اروپا بگیرند. در آرسنال روند معمول این است که همه چیز از بازی اودگارد می‌گذرد. او شریک کلی سه ستاره دیگر خط میانی توماس پارتی، بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی است و البته از سوی گرانیت ژاکا حمایت می‌شود. در نوک حمله آنها انکتیا را دارند که جوان و جویای نام است و اگرچه گاهی مثل امروز فرصتها را تبدیل به گل نمی‌کند اما انقدر در دفاع حریف ورجه ورجه می‌کند که ممکن است در مقابله با او خون دماغ بشوید!

آنها شبیه به یک اثر جادویی نمایش می‌دهند. تیمی که شاید فقط با چند مصدومیت روند درخشان و قدرتمندانه خود را از دست بدهد.

1791957



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید