احتمال لغو یا تعویق پروازها در هفته جاری به دلیل شرایط جوی

0
94


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۷:۳۴:۱۳

|

|





با وجود وضعیت ناپایدار جوی همراه با بارش برف و باران و همچنین برودت بسیار زیاد در اکثر نقاط کشور، تا عصر امروز(۲۵ دی) تمامی فرودگاه‌های کشور از آمادگی لازم برای میزبانی از پروازها برخوردارند و باند پرواز تمامی فرودگاه‌ها باز است.




احتمال لغو یا تعویق پروازها در هفته جاری به دلیل شرایط جوی


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۷:۳۴:۱۳

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد با تلاش شبانه‌روزی مدیران و متخصصان فرودگاهی، تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و آماده خدمت‌رسانی به مردم کشورمان هستند و فرودگاه‌ها به عنوان ساختارهای خدمت‌رسان، در روزهایی که بسیاری از ادارت و سازمان‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت تعطیل هستند، عملیاتی‌اند و متخصصان فرودگاهی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش ایسنا، براین اساس، از بامداد امروز (۲۵ دی) تاکنون فقط یک پرواز از فرودگاه ایلام به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل مه‌آلود بودن هوا کنسل شده است و تمامی پروازهای دیگر انجام شده‌اند.

اگرچه مدیران و متخصصان فرودگاهی نهایت تلاش خودشان را برای ارایه خدمات باکیفیت در این وضعیت آب و هوایی انجام می‌دهند، اما با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت شدید هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

البته با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما و در عین حال دلیل رعایت استانداردها و حفظ ایمنی پروازها، این احتمال می‌رود که پروازها تا پایان هفته جاری بدلیل ناپایداری های جوی دچار تاخیر یا لغو شود.

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران که مرتبا وضعیت فرودگاه‌ها و پروازها را رصد می‌کند، آخرین اخبار در این باره را به اطلاع مردم شریف کشورمان خواهد رساند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید