قهرمان این فصل لیگ شاید با ۶۴ امتیاز!

0
77



کد خبر : ۱۸۶۴۷۵۳ |
۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰ |
۴۴۹ بازدید |

۰
دیدگاه



پرسپولیس با ۳۲ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد تا با ایجاد اختلاف نسبت به سه تیم تعقیب‌کننده‌اش فعلاً شانس اول قهرمانی باشد.

قهرمان این فصل  لیگ شاید با 64 امتیاز!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، پرسپولیس از میانگین امتیاز ۲ از هر مسابقه هم دو امتیاز بیشتر گرفته و فعلاً تنها تیمی است که می‌تواند روی کاغذ قهرمان باشد (بدون در نظر گرفتن بازی عقب افتاده گل‌گهر در اراک) اما آنچه در مورد تیم این فصل یحیی جالب توجه است کپی‌برداری نتایج و امتیازهایش از فصل قبل است.  پرسپولیس در حال حاضر از ۱۵ بازی نیم فصل خود ۹ برد، ۵ مساوی و یک باخت به دست آورده که دقیقاً همین اعداد در جدول نیم فصل اول فصل قبل هم به چشم می‌خورد.  پرسپولیس فصل قبل در نیم فصل در ۱۵ بازی ۲۱ گل زده و ۱۰ گل خورده بود اما امسال از همین تعداد بازی ۲۰گل زده و ۶ گل دریافت کرده است.
پرسپولیس در شرایطی به قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بیست و دوم رسیده که دقیقاً به اندازه نیم فصل لیگ بیست و یکم امتیاز جمع کرده و نشان می‌دهد شرایط سرخ‌ها ثبات داشته و تغییری نکرده اما حریفان و مشخصاً استقلال کم آورده است.  استقلال در نیم فصل نخست فصل قبل ۳۵ امتیاز گرفته بود اما امسال و در لیگ جاری ۲۷ امتیاز دشت کرده و ۸ امتیاز کمتر از فصل قبل به دست آورده تا پرسپولیس با همان امتیاز فصل قبل قهرمان نیم فصل
شود.

1788952
*حداقل ۳۲ امتیاز دیگر تا قهرمانی احتمالی
فصل قبل استقلال با ۶۸ امتیاز قهرمان شد و پرسپولیس ۶۳ امتیاز گرفت. البته دو امتیاز استقلال با حکم کمیته انضباطی به دست آمد و به نظر می‌رسد با ۶۶ امتیاز هم می‌شود قهرمان شد. در واقع پرسپولیس در نیم فصل دوم کار سختی خواهد داشت چرا که باید دو امتیاز بیشتر یا حداقل به اندازه نیم فصل اول امتیاز جمع کند. در واقع پرسپولیس از ۱۵ بازی دوم خود در دور برگشت ۳۴ یا ۳۲ امتیاز دیگر می‌خواهد تا در جنگ قهرمانی به آنچه می‌خواهد دست یابد و اگر سه رقیب دیگر با همین دست فرمان نیم فصل اول پیش بیایند این اتفاق شدنی است.
آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم با ۶۷ امتیاز به دست آمده بود. در لیگ نوزدهم هم پرسپولیس با امتیاز قابل توجه ۶۷ قهرمان شد. ضعیف‌ترین قهرمانی مربوط به فصل نوزدهم بود که سرخ‌ها با ۶۱ امتیاز و اختلاف سه امتیازی نسبت به سپاهان قهرمان شدند. در فصول هفدهم و شانزدهم هم پرسپولیس به ترتیب با ۶۴ و ۶۲ امتیاز قهرمان شده بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید