هندرسون: با این وضع مگر می‌شود نگران نبود

0
105



کد خبر : ۱۸۶۴۷۶۵ |
۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۵ |
۵٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

سطح انرژی و اعتماد به نفس ما بسیار پایین است


جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.

هندرسون: با این وضع مگر می‌شود نگران نبود

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول بعد از متحمل شدن دو شکست متوالی مقابل برایتون و برنتفورد، فاصله خود با رتبه چهارم را به هفت رسانده و با رتبه نهم راهی هفته بعد شد. جردن هندرسون بعد از باخت سه بر صفر مقابل برایتون اعتراف کرد که اعتماد به نفس تیمش در لیگ برتر پایین است.

هندرسون در مورد شکست سنگین و غیرمنتظره مقابل برایتون گفت: “همه چیز از همان ابتدا تا اشتباه پیش رفت. برایتون در همه بخش ها از ما بهتر بود. به عنوان یک تیم، این یک نقطه ضعف واقعی برای ماست.”

او ادامه داد: “ما باید کنار هم بمانیم. در دوران سختی به سر می بریم ولی باید کنار هم باشیم و تلاش کنیم تا هر چه سریع تر همه چیز را تغییر دهیم. باید تلاش کنیم و یاد بگیریم که به موقع واکنش نشان دهیم.”

1791658

هافبک لیورپول تاکید کرد: “چیزهای زیادی در این مدت بوده که به خوبی پیش نرفته اند. همه این را می دانند. این را هم می دانیم که می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم. من مسئولیت را به عهده می گیریم و مطمئنم که بچه ها از پس آن بر می آیند. ما باید برای درست کردن شرایط سخت تلاش کنیم.”

وقتی از هندرسون پرسیده شد که آیا باخت ۳-۰ مقابل برایتون بدترین عملکرد لیورپول زیر نظر کلوپ از زمان انتصاب او در اکتبر ۲۰۱۵ بوده است یا خیر، گفت: “احتمالا! من نمی توانم مورد دیگری را به خاطر بیاورم. این یک روز بسیار سخت بود.”

1791657

او در رابطه با حال و هوای رختکن سرخ پوشان در این شرایط تاکید کرد: “اصلا خوب نیست! اعتماد به نفس و سطح انرژی ما بسیار پایین است. نمی توانیم برای خودمان متاسف باشیم و باید به مبارزه ادامه دهیم. امیدوارم که هر چه زودتر بتوانیم این شرایط را عوض کنیم.”

هافبک لیورپول در پاسخ به این سوال که آیا شرایط فعلی نگران کننده است گفت: “بله! چطور می‌توانی بعد از این بازی نگران نباشی؟ من نمی‌توانم اینجا بایستم و بگویم این اتفاق نیفتاده است. البته ما نگرانی زیادی نسبت به آینده داریم ولی باید به کار خود ادامه دهیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید