کسب رتبه نخست بانک تجارت در فعالیت‌های ارزی به منظور تامین کالاهای اساسی کشور

0
109


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کسب رتبه نخست بانک تجارت در فعالیت‌های ارزی به منظور تامین کالاهای اساسی کشور

با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت در مقطع ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ در ارائه انواع ابزارهای پرداخت بابت واردات کالا و خدمات با کسب سهم ۹۵‏/۱۳ درصدی در میان بانک‌های عامل شبکه بانکی کشور حائز رتبه نخست شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت و بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت در مقطع زمانی ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ از مجموع کل مبالغ ابزار پرداخت حواله ارزی ثبت شده از سوی بانک‌های عامل بابت واردات کالا و خدمات با ثبت مبلغ بیش از پنج میلیارد و ۳۱۱ میلیون دلار و کسب سهم ۶۰‏/۱۳ درصدی و نیز از مجموع انواع ابزارهای پرداخت با ثبت مبلغ پنج میلیارد و ۹۲۹ میلیون دلار و کسب سهم ۹۵‏/۱۳ درصدی، در میان بانک‌های عامل شبکه بانکی کشور حائز رتبه نخست شد.

بانک تجارت پیش از این نیز در بازه هفت‌ماهه سال جاری با سهم ۱۴ درصدی، رتبه نخست را در شبکه بانکی کشور در زمینه فعالیت‌های ارزی، در بخش واردات کشور به دست آورده بود.

این آمار عملکرد از طریق خدماتی همچون گشایش اعتبارات اسنادی، برات اسنادی و حواله ارزی محقق شده و نشان‌دهنده آمادگی کامل بانک تجارت به منظور ارائه خدمات در زمینه‌ تمامی خدمات ارزی از جمله واردات، صادرات، خرید و فروش ارز، فعالیت در بازار متشکل ارزی و نقل و انتقال وجوه ارزی است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید