تیمی در سطح ملی و جهانی را شکست دادیم!

0
75



کد خبر : ۱۸۶۵۰۴۴ |
۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۹ |
۵۰۰ بازدید |

۰
دیدگاه


سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان ابراز امیداوری کرد که تیمش به روند خوب خود ادامه دهد.

تیمی در سطح ملی و جهانی را شکست دادیم!

به گزارش “ورزش سه”، در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران گیتی‌پسند اصفهان سه بر دو نیان را شکست داد.
سعید عقیلی پس از پیروزی تیمش مقابل نیان الکترونیک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار با کیفیت و خوبی بود و هر دو تیم توانایی زیادی از خود نشان دادند. در روزهای گذشته روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کرده بودیم و می‌دانستیم آن‌ها از بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برند، اما در نهایت توانستیم در این دیدار ۶ امتیازی پیروز شویم.

تیم گیتی‌پسند کم کم بعد از اضافه شدن بازیکنان جدید هماهنگی بیشتری پیدا کرده و تمام آن‌ها در تمرینات به خوبی کار می‌کنند. امیدوارم که در ادامه روند خوب خودمان را ادامه دهیم و بتوانیم در جمع هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان قرار گیریم و مردم اصفهان را خوشحال کنیم. نگاه ما به ادامه مسیر و هدف‌مان صعود به مرحله پلی‌آف است.

عقیلی در ارتباط با عملکرد ضعیف بازیکنانش در برخی لحظات مسابقه با نیان تصریح کرد: با انجام دو بازی سنگین پا به این دیدار گذاشتیم و بازیکنان در ابتدا از شرایط آمادگی و تمرکز خوب دور بودند و مقابل تیمی با تجربه در حد ملی و جهانی مسابقه داشتیم که همین کار را برخی لحظات را برای تیم سخت کرد، اما خوشحال هستم که در نهایت توانستیم در ست پنجم دیدار را به سود خود تمام کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید