سالیبا: تاتنهام را بردیم اما کافی نیست

0
108



کد خبر : ۱۸۶۵۱۴۱ |
۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶ |
۲۵۲ بازدید |

۰
دیدگاه

می خواهیم در خانه یونایتد برنده شویم


ویلیا سالیبا تاکید کرد که تحت تاثیر حساسیت دربی شمال لندن قرار نگرفته و نمایش طبیعی خود را ارائه کرده است.

سالیبا: تاتنهام را بردیم اما کافی نیست

به گزارش ورزش سه، آرسنال در حساس ترین بازی هفته موفق شد میزبان خود تاتنهام را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. گل به خودی لوریس و شلیک دیدنی مارتین اودگارد، برتری را برای شاگردان آرتتا در دربی شمال لندن رقم زد.

ویلیام سالیبا یکی از بازیکنانی بود که در جو پرتنش دربی، تجربه های جدیدی را فراگرفت که به گفته خودش قابل مقایسه با آن چه در دربی مارسی دیده، نبود. او در این رابطه گفت: “نه! آنجا در مارسی شرایط بهتر بود. البته شرایطی که در بازی رقم خورد روی عملکرد ما تاثیر خاصی نداشت.”

مدافع ۲۱ ساله توپچی ها در رابطه با پیروزی تیمش مقابل تاتنهام گفت: “این برد کافی نیست و ما می دانیم که بازی های زیادی را باید پیروز شویم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم چون ممکن است همه چیز به سرعت تغییر کند.”

او در ادامه تاکید کرد: “اگر یک بازی را ببازیم، بعد از آن دیگر نمی توانیم، اعتماد به نفس فعلی را داشته باشیم. پس باید برای ادامه این روند تلاش کنیم و روی مسیر فعلی متمرکز شویم.”

می دانیم که هفته آینده یک بازی بزرگ مقابل منچستریونایتد داریم. سالیبا با گفتن این جمله در خصوص تقابل با شیاطین سرخ افزود: “آنها تنها تیمی هستند که در این فصل لیگ برتر را ما شکست داده اند. حالا ما می خواهیم آنها را در خانه شان شکست دهیم و برای این کار تلاش خواهیم کرد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید