لبخند و تلاش، ذخیره بیرو پا پس نمی‌کشد (عکس)

0
85



کد خبر : ۱۸۶۴۹۴۰ |
۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۵ |
۳۶ بازدید |

۰
دیدگاه


احمد گوهری پس از تعویض در بازی ون پارس، کار خود را با حداکثر تلاش در تمرینات ادامه می‌دهد.

لبخند و تلاش، ذخیره بیرو پا پس نمی‌کشد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، احمد گوهری، گلر سابق پارس جنوبی و صنعت نفت که به زودی یک سالگی حضورش در پرسپولیس را به پایان می‌رساند، این فصل ۱۲۰ دقیقه در درون دروازه پرسپولیس ایستاده و تنها حضورش به دیدار مقابل ون پارس در جام حذفی برمی‌گردد؛ البته تا پیش از ضربات پنالتی.

تعویض در این لحظه شاید کابوس هر دروازه‌بانی باشد اما گوهری باتجربه‌تر از آن است که اسیر این اتفاقات شود. بنابراین تلاش در تمرین، انتخابی است که او این روزها و در گرماگرم شایعات نقل و انتقالاتی دنبال می‌کند. البته و بر اساس شواهد در این بین ممکن است اتفاقات دیگری هم رخ دهد اما او این روزها چیزی را بروز نمی‌دهد.

1792015

این تصویر از تمرین روز گذشته پرسپولیس که توسط ننکا مربی گلرهای پرسپولیس منتشر شده نیز نشان می‌دهد که فضای تمرین نیز آرام و صمیمانه است. جالب اینکه ننکا همیشه در صحبتهایش گفته که تیمش چهار دروازه‌بان دارد و حتی به گلرهای امید و جوانان هم به اندازه بیرانوند و گوهری اهمیت می‌دهد.

جالب اینکه علیرضا بیرانوند هم چند سال پیش مشابه چنین قابی را با داوود فنایی ساخت اما معروفترین فریم از چنین پرشی مربوط به محسن خلیلی و کریم باقری در لیگ هفتم است – جایی که بعد از پیروزی بزرگ مقابل صباباطری، با این شادی جذاب به استقبال نبرد قهرمانی با سپاهان رفتند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید