گزارش زنده: آلومینیوم صفر – گل گهر صفر

0
97



کد خبر : ۱۸۶۵۰۵۳ |
۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹ |
۱٫۸K بازدید |

۱
دیدگاه

قلعه‌نویی و رحمتی؛ جنگ شاگرد و استاد در اراک


در آخرین دیدار باقی‌مانده از نیم فصل نخست لیگ برتر، آلومینیوم در خانه خود به مصاف گل گهر رفته است.

گزارش زنده: آلومینیوم صفر - گل گهر صفر

به گزارش “ورزش سه”، آخرین دیدار باقی‌مانده از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر امروز برگزار می‌شود. دیدار آلومینیوم و گل گهر که پیش از این به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاده بود، امروز در شهر اراک برگزار خواهد شد تا تنها بازی معوقه لیگ نیز به انجام برسد.

آلومینیوم که روند رو به رشدی را در پی گرفته بود، در آخرین بازی خود در لیگ برتر، برابر فولاد تن به شکست داد، اما با برتری مقابل آریو اسلامشهر، توانست به روند پیروزی‌های خود بازگردد. حالا آنها به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی هستند تا بتوانند به رتبه ششم صعود کنند، هر چند که پیروزی با اختلاف سه گل، اراکی‌ها را به جایگاه پنجم می‌رساند.

در سمت مقابل نیز گل گهر با انگیزه‌های فراوانی به مصاف میزبان خود می‌رود. پیروزی در این بازی خارج از خانه، یعنی رسیدن به رتبه دوم جدول و کاهش فاصله با پرسپولیس صدرنشین به ۲ امتیاز. تیم امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در اراک ندارد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های آلومینیوم و گل گهر را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

بازی معوقه از هفته سیزدهم بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
دوشنبه: ۲۶/۱۰/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۱۵:۰۰ 
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک/  بدون تماشاگر 
گروه داوری: پیام حیدری/ کمک‌ها: سعید قاسمی – محمدرضا مدیرروستا ؛ داور چهارم: امید جمشیدی / ناظر: سید احمد صالحی

آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمو قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، میثم مجیدی (۲۰- رضا جبیره)، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی
سرمربی: مهدی رحمتی

گل گهر:
محمد حسین منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امیر جعفری، وسلی گومز، مسیح زاهدی، امیر شهیم، مهدی تیکدری، محمد خدابنده‌لو، اریک بایناما
سرمربی: امیر قلعه نویی

لحظات حساس:
دقیقه ۳: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای آلومینیوم به دست آمد که میلاد فخرالدینی با ضربه ای مستقیم، قصد داشت دروازه گل گهر را باز کند که شوت او روی تیرک افقی دروازه فرود آمد و به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ۱۴: ارسال بازیکنان آلومینیوم به دهانه دروازه با ضربه سر بازیکنان گل گهر به شکل خطرناکی از کنار دروازه اکبر منادی به کرنر رفت تا شاهد یک گل بخودی نباشیم.
دقیقه ۱۵: کرنر ارسالی با ضربه سر میثم مجیدی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۸: نقی زاده با یک شوت راه دور از پشت محوطه جریمه دروازه گل گهر را تهدید کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: ارسال خوب نقی زاده با ضربه سر جبیره همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

🔴*حاشیه:
*این بازی با بیش از چهار دقیقه تأخیر آغاز شد. رفعتی ناظر مسابقه به دلایل نامشخص مانع از شروع بازی شده بود و در این لحظات، بازیکنان دو تیم و داور مسابقه در سرمای شدید اراک، مشغول گرم کردن خودشان بودند.
*در دقیقه ۲۰ این بازی، میثم مجیدی از زمین بازی بیرون رفت و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در لحظه تعویض مجیدی، بازیکنان دو تیم برای او تونل افتخار زدند و کاپیتان آلومینیوم در میان تشویق هم تیمی هایش و همچنین بازیکنان گل گهر، از زمین بازی بیرون رفت و کفش هایش را به دار آویخت.

1792229



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید