خرید نجومی چلسی بازار اروپا را به هم خواهد ریخت

0
88



کد خبر : ۱۸۶۵۳۱۹ |
۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵ |
۲۲٫۵K بازدید |

۵
دیدگاه


یک رسانه ایتالیایی می‌گوید انتقال ۱۰۰میلیون یورویی مودریک به چلسی باعث تورم بازار اروپا شده و قیمت‌گذاری ناپولی روی ویکتور اوسیمن اولین نمونه این تورم عجیب است.

خرید نجومی چلسی بازار اروپا را به هم خواهد ریخت

به گزارش “ورزش سه”، درحالی‌که در هفته‌ گذشته به نظر می‌رسید دو تیم انگلیسی آرسنال و نیوکسل به دنبال جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی هستند، اما یک گزارش از ایتالیا حاکی است در حال حاضر منچستریونایتد بیشترین اصرار را به جذب اوسیمن دارد.

نشریه ایل ماتینو می‌گوید با این وجود شیاطین سرخ در راه رسیدن به این هدف با مانع بزرگی مواجه هستند. چرا که ناپولی برای این مهاجم نیجریه‌ای قیمتی نجومی تعیین کرده است: ۱۵۰میلیون یورو.

1792656

ناپولی البته به تیم‌های انگلیسی اعلام کرده حتی اگر در نهایت با پیشنهادهای آنها موافقت کند، اوسیمن تنها تابستان آینده اجازه ترک ناپل را خواهد داشت و یونایتد یا دیگر تیم‌های خواهان او باید خیال در اختیار گرفتن این مهاجم از زمستان امسال را از سر بیرون کنند. ناپولی به نمایندگان یونایتد اطلاع داده اگر مودریک برای چلسی ۱۰۰میلیون ارزش داشته با توجه به عملکرد استثنایی اوسیمن در ناپولی ارزش او دست‌کم باید ۱۵۰میلیون یورو باشد.

1791876

ایل ماتینو می‌گوید در حال حاضر به نظر می‌رسد اوسیمن از شرایط خود در ناپولی راضی است. او هر سال ۴٫۳میلیون پوند از باشگاه ایتالیایی دستمزد می‌گیرد و قراردادش تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

بر اساس این گزارش اوسیمن از مدیر برنامه‌های خود خواسته تا پیش از ماه ژوئن از مذاکره جدی با دیگر باشگاه‌ها خودداری کند، چرا که این ستاره اهل نیجریه در حال حاضر یک هدف مهم دارد: فتح اسکودتو با ناپولی.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید