آرژانتین فقط در فوتبال مسی ندارد (عکس)

0
106



کد خبر : ۱۸۶۵۱۵۵ |
۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۵ |
۳٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

بناویدس هم مثل لئو با عبای عربی جشن گرفت


موتورسوار آرژانتینی دومین قهرمانی خود در رالی داکار را به دست آورده و در جشن خود، حرکت مسی در حین بالا بردن کاپِ جام جهانی را تکرار کرد.

آرژانتین فقط در فوتبال مسی ندارد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، کوین بناویدس برای دومین بار فاتح مسابقات رالی داکار شد تا نام خود را در تاریخ این رشته حک کند؛ این موتور سوار ۳۳ ساله قهرمانی در رقابتی را تکرار کرد که به گفته رانندگان، سخت‌ترین مسابقات در سطح بین المللی است.

او بعد از پشت سر گذاشتن ۱۵ روز رقابت سخت و طاقت فرسا، عنوان قهرمانی این دوره را با برتری تنها ۴۳ ثانیه نسبت به هم تیمی خود توبی پرایس، به دست آورد.

این ورزشکار آرژانتینی بعد از پیمودن ۸۹۰۰ کیلومتر جشن خود را به یاد ملی پوشان فوتبال کشورش برگزار کرد. او در پیامی که بعد از قهرمانی در رالی داکار منتشر کرد نیز با اشاره به اهمیت قهرمانی فوتبالیست های آرژانتینی در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: “من از موفقیت اخیر تیم ملی فوتبال آرژانتین در قطر احساس غرور و انگیزه کردم و خوشبختانه توانستم با کسب عنوان قهرمانی، کشورم را در رشته موتورسواری نیز در صدر دنیا قرار دهم.”

1792418

کوین بناویدس در حین دریافت جایزه قهرمانی خود از دست ناصر العطیه، عبای بلند سنتی عربی‌ای را هم دریافت کرد که مشابه عبایی بود که مسی پیش از بالا بردن کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ به تن کرده بود.

موتورسوار آرژانتینی با کسب عنوان قهرمانی این دوره، به اولین ورزشکار تاریخ تبدیل شد که با دو تیم مخلتف روی سکو قرار می گیرد. او در سال ۲۰۲۱ با هوندا و در سال ۲۰۲۳ با KTM به مقام قهرمانی دست یافت. بناویدس در مورد حس خود بعد از این موفقیت گفت: “من نمی توانم این دو عنوان را مقایسه کنم.اولی با هوندا بود؛ برندی که سال ها با آن کار کرده بودم. دومی هم با KTM به دست آمد که در آن تلاش می کنم تا شرایط جدیدی تجربه کنم. همیشه دوست دارم پیشرفت کنم و خوشحالم که برای دومین بار، نامم در تاریخ مسابقات ثبت شد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید