درگیری لفظی مدودف با یک هوادار در اپن استرالیا

0
91



کد خبر : ۱۸۶۵۱۸۳ |
۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴ |
۸۹ بازدید |

۰
دیدگاه


دانیل مدودف در اولین مسابقه اپن استرالیا با یک تماشاگر رفتار بی‌ادبی از خود نشان داد.

درگیری لفظی مدودف با یک هوادار در اپن استرالیا

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، دانیل مدودف در اولین مسابقه اپن استرالیا با یک تماشاگر رفتار بی‌ادبانه داشت. این تنیسور روس در اولین بازی خود در رقابت‌های تنیس اپن استرالیا که اولین گرنداسلم فصل است با بی‌ادبی با یک هوادار صحبت کرد و سپس از داور ابراز نارضایتی کرد.

مدودف در دور اول مارکوس ژیرون آمریکایی را با نتایج ۶ بر صفر، ۶ بر ۱ و ۶ بر ۲ در سه ست پیاپی شکست داد. در پایان این دیدار، تنیسور روس به یکی از هواداران واکنش نشان داد و به او فحاشی کرد. صحبت‌های مدودف به طور زنده از پخش زنده یورو اسپورت پخش شد و گزارشگر کانال بابت این قسمت عذرخواهی کرد. 

بعد از این اتفاقا مدودف از داور اخطار دریافت کرد.

مدودف در مسابقات آزاد استرالیا سال گذشته به دلیل رفتار پدر استفانوس سیتسیپاس حریف خود در نیمه نهایی با ژائوم کامپیستول داور این دیدار درگیری پیدا کرد.

این تنیسور روس در فینال مقابل رافائل نادال هوادارانی را که عمدا در حین سرویس او فریاد  می‌زدند را افرادی بی‌مغز خطاب کرد و هم‌چنین به داور پیشنهاد داد که با صدای بلند در میکروفون اعلام کند که کسی که این کار را انجام ندهد.

پس از آن، مدودف به دلیل رفتار خود دو جریمه به مبلغ ۱۲ هزار دلار در مجموع دریافت کرد.

انتظار می‌رود حداقل ۹۰۰ هزار تماشاگر در بازی‌های اوپن استرالیا که از هفته بعد در ملبورن برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش ایسنا،  در فوریه ۲۰۲۲، کمیته بین‌المللی المپیک توصیه کرد که ورزشکاران روسیه و بلاروس اجازه شرکت در مسابقات بین‌المللی را نداشته باشند. فدراسیون بین‌المللی تنیس (ITF) در اول مارس عضویت فدراسیون‌های تنیس روسیه و بلاروس را تعلیق و تورنمنت‌های این کشورها را لغو کرد و در ۱۴ مارس نیز حذف تیم‌های روسیه و بلاروس از جام دیویس و بیلی ژان کینگ را تایید کرد.  

اما در این رقابت‌ها به تنیسورهای این دو کشور نیز اجازه حضور در رقابت‌ها داده شده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید