فدراسیون فوتبال مقابل این کمیته کوتاه آمد

0
100



کد خبر : ۱۸۶۵۳۱۰ |
۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ |
۸۸۷ بازدید |

۰
دیدگاه

تاج و قبول قدرت کاشانی


بالاخره پس از کش و قوس فراوان مهدی تاج و حبیب کاشانی رو در روی یکدیگر برای تیم امید قرار گرفتند.

فدراسیون فوتبال مقابل این کمیته کوتاه آمد

به گزارش “ورزش سه” اولین تحرک برای تیم امید پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ رقم خورد. جایی که مهران فرقانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد تا کارهای اجرایی مربوط را انجام دهد.

اما پس از جام جهانی کمیته ملی المپیک پیش قدم شد و با انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک، فدراسیون را در موقعیت عمل انجام شده قرار داد. موضوعی که سکوت طولانی مدت تاج را به همراه داشت و او هیچ صحبتی در این خصوص انجام نداد.

1470657

در این بین زمرمه‌هایی مبنی بر نارضایتی سئول نشینان، به خصوص کمیته تیم‌های ملی از این اتفاقات شنیده می‌شد و سعی بر این بود مدیریت از داخل فدراسیون انجام شود، اما در در نهایت این اتفاق رخ نداد و مدیران فدراسیون بر سر یک میز با حبیب کاشانی نشسته‌اند.

در چند روز آینده قرار است دوباره جلسه‌ای میان مهدی تاج و حبیب کاشانی برگزار شود تا شرح وظایف فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک مشخص شده و هر کدام مدیریت مربوط به خود را انجام دهند. بدون شک اولین چالش مشترک میان این دو، انتخاب جانشین برای مهدی مهدوی‌کیا خواهد بود و گزینه‌های زیادی در این خصوص مطرح شده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید