هشت افشاگری عجیب در مورد شاه چارلز سوم

0
74


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۲۲:۵۰:۲۰

|

|





شاهزاده هری در یادداشت‌های خود درباره شاه چارلز سوم نوشته است: اغلب او را پشت میزش در میان انبوهی از کیسه‌های پستی می‌دیدم. بیش از یکبار دیده بودم که او روی میز در خوابی عمیق فرو رفته و تکه‌ای از کاغذ به پیشانی‌اش چسیده بود.


هشت افشاگری عجیب در مورد شاه چارلز سوم


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۲۲:۵۰:۲۰

این به کتابفروشان بستگی دارد که تصمیم بگیرند نسخه‌های مجموعه یادداشت‌های شاهزاده هری را در کدام قفسه از کتابفروشی قرار دهند. زندگینامه؟ داستان؟ تریلر مرتبط با عشق شهوانی؟ با این وجود، قفسه‌ای که بعید است کتاب را آنجا قرار دهند بخش «تاریخ بریتانیا» خواهد بود.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی تلگراف، با این وجود، این کار به معنای نادیده گرفتن ارزش کتاب شاهزاده هری و مطالب سورئالی است که او درباره زندگی، عشق و عادات آخر شب چارلز سوم است یا همان طور که هری از او با عنوان”پا” (Pa) یاد می‌کند.

در ادامه به مواردی از افشاگری و نقل قول‌های شاهزاده هری درباره چارلز سوم خواهیم پرداخت:

۱- بینی شاهانه: هری معتقد است چارلز سوم در زندگی گذشته‌اش “احتمالا باید یک سگ بوده باشد”. او در کتاب اشاره می‌کند که چارلز سوم همه چیز را بو می‌کند.

۲- او همه جا یک عروسک با خود به همراه دارد: ظاهرا پادشاه نمی‌تواند بدون عروسک خود باشد. شاهزاده هری نوشته است پیش از آن که کامیلا به خاندان سلطنتی بپیوندد چارلز یک خرس عروسکی داشت. البته باید توجه داشته باشید که عروسک‌ها در میان اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا محبوب هستند و اندرو نیز عروسک جمع آوری می‌کند.

۳- از زنان خوش‌اش می‌آید همان طور که تاجگذاری را دوست دارد: شاهزاده هری می‌نویسد چارلز سوم دوست دارد زنان مو‌های خود را کوتاه کنند. هم چنین، او زنانی را که زیاد لباس می‌پوشند دوست ندارد.

۴- او روز خود را با حرکت ایستادن روی سر آغاز می‌کند: زمانی که شاهزاده هری در حال بزرگ شدن بود چارلز روز خود را با حرکت ایستادن روی سر آغاز می‌کرد. اگر می‌شنید کسی می‌خواهد وارد اتاق شود می‌گفت: “نه! باز نکن! خدایا خواهش می‌کنم باز نکن”! هری می‌نویسد چارلز هم چنین میله‌ای داشت که “مانند یک آکروبات ماهر” روی آن آویزان می‌شد.

۵- او برای همیشه در انتهای تخت هری ظاهر می‌شود: شاهزاده هری می‌نویسد چندین بار از خواب بیدار شده و چارلز را دیده بود که مانند جوراب کریسمس پای تخت‌اش نشسته بود و به هری می‌گفت:”پسر عزیز” و صورت هری را نوازش می‌کرد تا او بخوابد.

۶- او با ضبط صوت حمام می‌کند: شاهزاده هری در کتاب‌اش اشاره می‌کند که چارلز سوم دوست دارد هنگام استحمام به “کتاب‌های داستان” گوش دهد. او پیش‌تر ضبط صوت و پس از آن دستگاه پخش کننده سی دی قابل حمل را با خود به حمام می‌برد.

۷- هرگز اخبار را نمی‌خواند: شاهزاده هری در کتاب‌اش می‌نویسد چارلز سوم هرگز روزنامه نمی‌خواند. او می‌نویسد: “او همه چیز‌های دیگر را می‌خواند از شکسپیر گرفته تا کتاب‌هایی در مورد تغییرات آب و هوایی، اما هرگز اخبار را نمی‌خواند”.

۸- سر کار می‌خوابد: هری در کتاب نوشته که چارلز تا چه اندازه سخت کار می‌کند. او می‌نویسد: “اغلب او را پشت میزش در میان انبوهی از کیسه‌های پستی می‌دیدم. بیش از یکبار دیده بودم که او روی میز در خوابی عمیق فرو رفته است و تکه‌ای از کاغذ به پیشانی‌اش چسیده بود”.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید