کریمی: سقوط نه، رتبه‌های بالای جدول برای ماست

0
83



کد خبر : ۱۸۶۵۲۸۰ |
۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳ |
۴۸۵ بازدید |

۰
دیدگاه

کلین شیت لذت بخش ترین کار فوتبال است


مدافع ملوان می گوید به سقوط نه بلکه به رتبه های بالای جدول فکر می‌کنند.

کریمی: سقوط نه، رتبه‌های بالای جدول برای ماست

به گزارش “ورزش‌ سه”، ملوان انزلی با رای کمیته انضباطی مقابل نفت مسجد سلیمان سه بر صفر برنده شد و به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد.

سعید کریمی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: جام حذفی در اولویت ما نبود، نفت مسجد سلیمان با تمام قوا در آن بازی حاضر شده بود اما یک بازیکن غیر مجاز برای آنها به میدان رفت و همین اتفاق باعث ما با رای کمیته انضباطی به مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کنیم.

وی در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان طی یک هفته در لیگ و جام حذفی گفت: در دیدار لیگ که توانستیم تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم، شرایط چمن به علت بارش باران خوب نبود و نمی‌شد روی زمین بازی کرد، چند روز بعد هم در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتیم که در آن دیدار نیز به خاطر بارندگی، شرایط برای بازی کردن سخت بود. به هر حال بازی جام حذفی را علی‌رغم موقعیت‌هایی که داشتیم واگذار کردیم اما با تخلف نفتی ها و در پی آن شکایت باشگاه ملوان از آنها، با رای کمیته انضباطی به مرحله بعد صعود کردیم.  همانطور که می‌دانید ملوان تاریخچه خوبی در جام حذفی دارد و به هر ترتیب این بار هم موفق شدیم در جمع تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها باشیم.

مدافع ملوان در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی و پنج کلین شیت متوالی این تیم گفت: ملوان این فصل به لیگ برتر صعود کرده و ثبات خط دفاعی برای ما خیلی اهمیت دارد، به نظرم عملکرد خوب خط دفاعی نتیجه زحمات تمام بازیکنان، کادرفنی و در کنار آنها گلر و مدافعان تیم است. هیچ اتفاقی در فوتبال لذت بخش‌تر از کلین‌ شیت برای یک دروازه‌بان و مدافع نیست و ما این کار را به بهترین و زیباترین شکل ممکن انجام دادیم.

این بازیکن درباره بازی با پیکان گفت: پیکان هم مانند ملوان تیم جوانی دارد، فاصله امتیازی بین دو تیم کم است و این دیدار هم مثل بازی با نفت مسجد سلیمان، شش امتیازی محسوب می‌شود. امیدوارم از امتیاز میزبانی‌ استفاده کنیم. پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار برای ما بسیار مهم است‌.

مدافع ملوان در مورد روند خوب تیم و اینکه از منطقه خطر کمی فاصله گرفته‌اند گفت: این  فشار از ابتدای فصل روی ما بوده که ممکن است به سرنوشت فجر سپاسی دچار شویم و به لیگ یک بازگردیم. اما حالا با توجه فوتبالی که در هفته های اخیر ارائه دادیم، به جای فکر کردن به سقوط، به رتبه‌های بالاتر لیگ می‌اندیشیم‌.

کریمی در پایان گفت: بازی کردن بدون حضور تماشاگران سخت است، تحمل این شرایط برای ملوان که هوادارانی عاشق دارد، به مراتب سخت‌تر هم می‌شود. امیدوارم مشکلات حل شود و ما بتوانیم از یار دوازدهم خود استفاده کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید