اینزاگی: می‌خواهیم از قهرمانی سال قبل‌مان دفاع کنیم

0
71



کد خبر : ۱۸۶۵۳۲۶ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۸ |
۶٫۹K بازدید |

۲
دیدگاه

لوکاکو دیروز تمرین کرد ولی مشخص نیست برسد


سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تاکید کرد که تیمش به‌دنبال پیروزی مقابل میلان و تکرار عنوان قهرمانی سوپرجام است.

اینزاگی: می‌خواهیم از قهرمانی سال قبل‌مان دفاع کنیم

به گزارش “ورزش سه”، تیم اینترمیلان فردا از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل میلان قرار خواهد گرفت. این دیدار در چارچوب فینال سوپرکاپ ایتالیا در ورزشگاه ملک‌فهد ریاض برگزار می‌شود. به گفته سیمونه اینزاگی، شاگردانش به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند و حق هیچ اشتباهی را نخواهند داشت.

او گفت: «ما از اهمیت بالای این دیدار خبر داریم. این یک فینال و دربی است و من خوانده‌ام که تا کنون دو بار در تاریخ چنین اتفاقی افتاده است. همه تیم‌ها موفق نمی‌شوند در این مرحله حضور داشته باشند و ما می‌دانیم که این، نشان‌دهنده چیست. می‌خواهیم از عنوانی که ژانویه گذشته کسب کرده بودیم، دفاع کنیم.»

سرمربی اینترمیلان افزود: «ما می‌خواهیم عملکرد خوبی مقابل میلان داشته باشیم. فصل گذشته دربی‌های زیادی انجام دادیم و در چنین دیدارهایی، اتفاقات، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و حق اشتباه نداریم. در دربی امسال هم مستحق باخت نبودیم. در نیمه اول آن دیدار، میلان برتر بود؛ اما اینتر در نیمه دوم مستحق برد بود.»

اینزاگی در مورد ساختار دفاعی تیمش گفت: «وقتی یک تیم گل می‌خورد، همه در مورد مدافعان صحبت می‌کنند؛ اما عملکرد دفاعی یک تیم، بستگی به همه بازیکنان دارد و این‌گونه است که می‌توانید بازی‌های مهم را ببرید. ما نسبت به حریفی که با آن روبه‌رو می‌شویم، سیستم خود را تعیین می‌کنیم.»

آریگو ساکی، اخیرا از سبک بازی اینتر انتقاد کرده بود که اینزاگی در واکنش به آن گفت: «هر کس در بیان عقاید خود آزاد است. این به افراد بستگی دارد که تصمیم بگیرند به چه کسی و چه چیزی گوش می‌دهند.»

سرمربی اینتر در رابطه با میزان آمادگی لوکاکو برای حضور در برابر میلان گفت: «او دیروز با تیم تمرین کرد و امیدوارم که بتواند بدون احساس درد، بازی کند؛ چیزی که بعد از بازی با پارما رخ نداد. اگر او به بازی فردا نرسد، امیدواریم که به بازی با امپولی برسد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید