معرفی برند هیدرودرم | سایت انتخاب

0
82


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی برند هیدرودرم

برند هیدرودرم از تولیدکنندگان مشهور و محبوب دنیای لوازم مراقبت از پوست به شمار می‌آید که طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین منظور سعی شده تا در این مطلب به کلیاتی درباره این برند، مانند تاریخچه برند هیدرودرم، انواع تولیدات آن و همچنین معرفی محصولات این برند پرداخته شود.

اگر شما نیز جزو مصرف­کنندگان هیدرودرم باشید یا دست کم نام این برند را به طرق مختلف شنیده باشید، احتمالا سوالاتی مانند این که محصولات هیدرودرم ساخت کجاست ، تنوع محصولات چقدر است و یا تاریخچه این برند چیست، برایتان پیش آمده‌است.

در این مقاله ضمن معرفی برند هیدرودرم ،کلیاتی درباره محصولات آن نیز ارائه می شود.

تاریخچه برند هیدرودرم

برند هیدرودرم، از سال ۱۳۸۶ شمسی در بازار محصولات مراقبتی پوست شروع می‌شود. این برند در واقع متعلق به شرکت داروسازی پارس حیان است و در سال ۱۳۶۱شمسی، توسط دو نفر از دانشمندان شهیر و معروف، محقق و اساتید دانشگاه، سرکار خانم‌ها دکتر زهرا گلوبندی و دکتر رقیه گلوبندی تأسیس گردیده‌است.

شرکت پارس حیان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات مراقبتی در زمینه‌های پوست، مو ،دندان و ناخن در خاورمیانه به شمار می‌آید که کیفیت محصولات آن، مدت زیادی است که در بازارهای جهانی به اثبات رسیده‌است. خوب است بدانید محصولات تخصصی هیدرودرم در دو گروه هیدرودرم بیبی و هیدرودرم لیدی تولید می‌شوند.

درباره برند هیدرودرم

اگر بخواهیم به معرفی برند هیدرودرم بپردازیم، باید بگوییم که محصولات این برند ساخت کشور ایران هستند و از نظر کیفیت در سطح نمونه‌های مشهور و محبوب خارجی قرار دارند.

همچنین به جرات می‌توان ادعا کرد که علت رضایت مصرف‌کنندگان از برند هیدرودرم و محصولات آن، کیفیت بالای تولیدات این برند است؛ چرا که فرمولاسیون محصولات آن در کنار داشتن کیفیت بالا، با پوست ایرانیان نیز سازگار است.

درباره برند هیدرودرم و کیفیت محصولات آن از نقطه نظر مصرف کنندگان می‌توان گفت، محصولات این برند به خاطر برخورداری از قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی فوق العاده، یک رقیب سرسخت و جدی برای محصولات مشابه خارجی به شمار می‌روند.

حال که می دانید محصولات هیدرودرم ساخت کجاست ، باید بگوییم این برند، بیش از ۳۰ نوع محصول در مجموعه‌ها و لاین‌های تخصصی متعدد ارائه کرده که هدف آن‌ها حفظ شادابی و جوانی پوست بانوان و آقایان در تمام سنین است.

تنوع محصولات این برند فراوان است و در برگیرنده دسته بندی‌های متفاوتی نظیر محصولات تخصصی جوانسازی و مراقبت پوست، ضد‌ پیری، جوان‌ کننده، روشن‌ کننده، محافظت از لب و ناخن، لایه‌ بردار، آنتی آکنه، محصولات تخصصی بانوان در دوران شیردهی و بارداری و … است.

معرفی برند هیدرودرم

معرفی برند هیدرودرم

در همین ابتدای معرفی برند هیدرودرم بهتر است بدانید هدف، سیاست و آرمان این برند از فعالیت در بازار ایران، ارائه محصولات با‌کیفیت، مرغوب و مناسب برای ارتقاء و همچنین حفظ سطح سلامت پوست، مو و… همه افراد در یک جامعه است.

به همین دلیل است که در حال حاضر محصولات هیدرودرم، برای مراقبت‌های شخصی در تمام سنین توسط متخصصان پوست و مو و پزشکان پیشنهاد داده می‌شوند.

همچنین می‌توانید برای خرید محصولات برند هیدرودرم از https://elanza.com/brand/hydroderm روی این لینک کلیک کنید و از انواع محصولات این برند با قیمتی بی‌نظیر دیدن فرمایید!

همچنین، باید بگوییم محصولات هیدرودرم، در چند گروه کلی شامل موارد زیر، به بازار ارائه می‌شوند:

محصولات مراقبت از موی سر هیدرودرم

اگر درباره برند هیدرودرم ، نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، باید بگوییم که این برند در تولید محصولات مراقبت از مو و پوست سر، محصولات متنوعی را به بازار ارائه داده است و تولیدات مرغوبی دارد.

ترمیم کننده‌های این گروه از محصولات آرایشی و بهداشتی از قدرت آبرسانی بسیار زیادی برخوردار هستند و مزیت آن‌ها نسبت به سایر محصولات مشابهی که در بازار وجود دارد در داشتن ترکیبات سر امید و کراتینه بودن است.

اگر به دنبال خرید شامپوهای تقویت کننده برای موهای آسیب‌دیده‌تان هستید، هیدرودرم تولیدکننده بسیار خوبی در زمینه محصولات مراقبت از مو است. محصولات این برند دارای ترکیباتی مثل بیوتن، گلوکونات روی و کیوتن هستند که علاوه بر کمک به حفظ سلامت موها، باعث خوش‌حالت­شدن و نرمی آن‌ها نیز می‌شوند.

همچنین برای معرفی برند هیدرودرم ، باید بگوییم این محصول حاوی روغن‌های خارق­العاده‌ و طبیعی برای تقویت مو هستند که شامل روغن‌های آرگان، روغن آووکادو، کراتین و ابریشم سفید می‌شوند. به همین جهت است که محصولات این برند به تولیداتی مفید و مناسب، در زمینه تقویت مو تبدیل شده‌اند.

برای کسانی که می­دانند محصولات هیدرودرم ساخت کجاست ، باید اشاره کنیم که فرآورده‌های هیدرودرم که خاصیت تقویت کنندگی بسیار قوی برای موهای خشک و نازک دارند و پس از مصرف آن‌ها، شاهد خوش حالت شدن و نرمی موهایتان خواهید بود.

همینطور می‌توان درباره حجم دهنده‌های موی سر هیدرودرم بیان کرد کلیه شامپوهای حجم دهنده این برند، حاوی کراتین و کلاژن برای تقویت موهای نازک و خشک هستند.

محصولات ضد عفونی کننده پوست هیدرودرم

اگر تاریخچه برند هیدرودرم را مطالعه کرده باشید، تنوع محصولات بالایی را مشاهده می­کنید. باید گفت که به صورت روزانه برای حفظ سلامت بدن، نیاز به استفاده از برخی محصولات ضدعفونی­کننده خواهیم داشت.

مهم است که این محصولات دارای عصاره و ویتامین های تقویت­کننده و مفید مثل آلوئه ورا و ویتامین E برای جلوگیری از خشکی پوست و شوره سر باشند.

درباره برند هیدرودرم باید بگوییم محصولات ضدعفونی­کننده حاوی این ترکیبات ضروری هستند و این توانایی را دارند تا طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌ها مثل باکتری‌های گرم مثبت و منفی، قارچ ها، ویروس‌ها و … را به راحتی از بین ببرند؛ از دیگر مزایای این محصولات، این است که همگی قابلیت استفاده بدون نیاز به شست‌و‌شو با آب را دارند.

معرفی برند هیدرودرم

محصولات ضد آفتاب هیدرودرم

هیدرودرم به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات مراقبت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور مستقیم آفتاب، یا همان ضد آفتاب‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل انواع لوسیون‌ها و کرم‌های مرغوب هیدرودرم، در بازار لوازم مراقبت از پوست در لیست پرفروش‌ترین محصولات ضد آفتاب، قرار می‌گیرند.

در مورد کیفیت ضد آفتاب‌های هیدرودرم باید گفت که فرمولاسیون این محصولات به شکلی طراحی و تولید شده‌اند که برای پوست‌های چرب و خشک قابل استفاده هستند و با مصرف آن‌ها می‌توانید از آکنه یا خشکی پوست در امان باشید.

علاوه بر این باید بگوییم که این برند ضد آفتاب‌های مناسب برای مصرف زنان باردار و کودکان را نیز با بهترین کیفیت عرضه کرده است و این محصولات مورد تایید آزمایشگاه‌ها و لابراتوارهای کشور فرانسه هستند.

محصولات مراقبت از بدن هیدرودرم

در میان محصولات مراقبت از بدن این برند، می‌توان به ژل‌های مرطوب کننده قوی حاوی اوره که دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی هستند اشاره کرد. علاوه‌براین در تولید محصولات این لاین هیدرودرم، از ترکیباتی شامل کراتولیتیک، شی‌باتر، تری‌کلوزان، آلانتوئین، بیزابولول، پرتقال، ژل آلوئه ورا، اکتوین، عصاره‌های اکالیپتوس و… استفاده شده‌است.

این ترکیبات که خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارند، به جلوگیری از بیماری‌های پوستی و حفظ سلامت پوست بدن کمک می‌کنند. پس اگر به دنبال محصولات ضد التهاب و حساسیت برای رفع موهای زائد بدن و… هستید، برند هیدرودرم انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

در واقع، تاریخچه برند هیدرودرم با تنوع محصولاتش، کاملا درخشان است.

معرفی برند هیدرودرم

محصولات مراقبت از صورت هیدرودرم

تولیدات برند هیدرودرم برای مراقبت از پوست صورت شامل انواع شیر پاک کن، امولسیون‌های مرطوب کننده، پن‌ واش‌ روشن کننده، موس واش‌ پاک کننده، فوم واش، پاک کننده‌ دوفاز، ژل‌ شستشو و ماسک‌ لایه بردار است.

کلام آخر

درباره برند هیدرودرم ، اشاره کردیم که از تولید کنندگان مشهور و محبوب دنیای لوازم مراقبت از پوست به شمار می‌آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. سیاست و آرمان این برند از فعالیت در بازار ایران، ارائه محصولات با‌کیفیت، مرغوب و مناسب برای ارتقاء و همچنین حفظ سطح سلامت پوست، مو و… همه افراد در یک جامعه است.

 

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید