جدایی رقیب رونالدو از النصر به مقصد بشیکتاش

0
86



کد خبر : ۱۸۶۵۴۱۶ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۴ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

وینسنت ابوبکر برای سومین بار در ترکیه


سرانجام جدایی وینسنت ابوبکر از النصر مراحل پایانی خود را طی می کند و این بازیکن به بشیکتاش برمیگردد.

جدایی رقیب رونالدو از النصر به مقصد بشیکتاش

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد که سرانجام سرنوشت وینسنت ابوبکر و النصر مشخص شده و مهاجم تیم ملی کامرون با فسخ قراردادش، یک بار دیگر به فوتبال ترکیه برمیگردد تا پیراهن بشیکتاش را بر تن کند. این خبری است که رسانه های عربستانی و ترکیه ای اعلام کرده اند.

علاوه بر اینکه رسانه سعودی اسپورت از جدایی ابوبکر خبر داده، روزنامه فوتومچ ترکیه نیز در خبری فوری از حل مشکل مهاجم کامرونی برای بازگشت به سوپرلیگ خبر داده است.

فوتومچ نوشت که بشیکتاش در آستانه تکمیل انتقال وینسنت ابوبکر است. مدیریت این باشگاه که پس از جدایی ووت وخهورست برای جذب یک مهاجم وارد عمل شده بود، مهاجم سابق تیم النصر را دوباره به خدمت گرفت. ابوبکر که قرارداد جدیدی با بشیکتاش امضا می کند، قرارداد خود را با النصر فسخ کرد.

1792813

این روزنامه نوشت: پس از انتقال ووت وخهورست به غول انگلیسی یعنی منچستریونایتد، بشیکتاش ستاره سابق خود، وینسنت ابوبکر را دوباره به تیم خود اضافه کرد. مهاجم کامرونی که در النصر، یکی از تیم های لیگ عربستان بازی می کند، با بشیکتاش قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

این مهاجم ۳۰ ساله روز چهارشنبه ۱۸ ژانویه یا پنجشنبه ۱۹ ژانویه وارد استانبول خواهد شد. ابوبکر جمعه آینده پشت میز می نشیند و با بشیکتاش قرارداد می بندد.

قرارداد ابوبکر با بشیکتاش ۲ سال و نیمه است و او برای هر سال، ۲٫۵ میلیون یورو دستمزد دریافت می کند. برای نیم فصل امسال نیز، بشیکتاش مبلغ ۱٫۵ میلیون یورو را به مهاجم کامرونی پرداخت خواهد کرد.

این برای سومین بار است که ابوبکر پیراهن بشیکتاش را بر تن می کند. او ابتدا در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ با انتقالی قرضی از پورتو به ترکیه رفت و با به ثمر رساندن ۱۲ گل، نقش مهمی در قهرمانی بشیکتاش داشت. این بازیکن فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ نیز برای این تیم ترکیه ای به میدان رفت و ۱۵ گل به ثمر رساند و بار دیگر قهرمان این کشور شد.

1792814



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید