زهرا میرحسینی معاون فناوری و بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد به عنوان بانوی برگزیده اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری انتخاب شد

0
111


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زهرا میرحسینی معاون فناوری و بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد به عنوان بانوی برگزیده اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری انتخاب شد

 

زهرا میرحسینی معاون فناوری و بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد در پنجمین جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر در صنعت بانکداری، فناوری و پرداخت ایران به‌عنوان بانوی برگزیده اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری انتخاب شد.

 مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در روز دوشنبه مورخ ۲۷دی‌ماه۱۴۰۱ با حضور مقامات، مدیران و متخصصان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی محمد ابراهیم مقدم رئیس هیأت مدیره مرکز فابا آغاز گردید و در ادامه محمدمراد بیات دبیرکل رویداد تراکنش، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی و محمدرضا ساروخانی دبیر جشنواره چهره‌های ماندگار نیز مطالبی را مطرح فرمودند. 

در ادامه مراسم به معرفی برگزیدگان «نخستین جشنواره محصولات برتر سال» و «پنجمین جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر» پرداخته شد و در بخش جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر در صنعت بانکداری، فناوری و پرداخت ایران، هیأت داوران بر اساس شاخص‌هایی از جمله سوابق کاری، تحصیلات و نقش‌آفرینی در حوزه‌های مالی، پرداخت و بانکی و فناوری نسبت به انتخاب چهره‌های ماندگار اقدام کردند. در این رویداد، زهرا میرحسینی معاون فناوری و بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد عنوان بانوی برگزیده جشنواره را از آن خود کرد.

گفتنی است از میان ۱۰ نامزد معرفی شده در این بخش، دو بانوی موفق و مؤثر در اکوسیستم مالی و بانکی مورد تقدیر قرار گرفتند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید