وداع پرسپولیس با زننده گل صعود به فینال آسیا

0
65



کد خبر : ۱۸۶۵۴۵۱ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱ |
۳٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

خداحافظ شماره هشتاد و هشت


سیامک نعمتی که سال‌های پرافتخار و روزهای تلخ و شیرین زیادی را با پرسپولیس تجربه کرد حالا باید با شماره ۸۸ این تیم وداع کند.

وداع پرسپولیس با زننده گل صعود به فینال آسیا

به گزارش “ورزش سه”، با اعلام امروز یحیی گل‌محمدی، سیامک نعمتی به پایان کار خود در پرسپولیس رسید. قصه سیامک اما با دیگر ستاره‌هایی که در فصل‌های رویایی برانکو پیراهن سرخ را پوشیدند کمی فرق می‌کند. او در لیگ برتر با پیکان شناخته شد و با نظر مرد کروات نیمکت پرسپولیس در لیگ هفدهم پرسپولیسی شد و تا امروز که یحیی گل‌محمدی عدم نیاز به او را به باشگاه اعلام کرده همواره لباس سرخ به تن داشته و حالا باید در ۲۸سالگی سومین تیم دوران حرفه‌ای خود را انتخاب کند.

*سیامک بازیکنی برای تمامی خطوط!
سیامک نعمتی به عنوان وینگر به پرسپولیس آمد اما در طول پنج فصل و نیم حضورش بازی در پست های مختلفی را تجربه کرد. در تیم برانکو که پنجره‌هایش بسته بود علاوه بر بازی در خط هافبک، بازی به عنوان مهاجم را نیز تجربه کرد و اتفاقا گل‌های خاطره انگیزی برای سرخ‌ها به ثمر رساند. او که پس از برانکو شاگرد کالدرون و یحیی گل‌محمدی شد این ویژگی چندپسته بودن را به همراه داشت و در تیم یحیی نیز بارها به عنوان مدافع راست بازی کرد تا به این صورت در همه خطوط به میدان رفته باشد.

1792888

*از گل صعود به فینال تا اخراج برابر کاشیما
لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ برای سیامک نعمتی بسیار خاطره‌انگیز دنبال شد. او یکی از مهره‌های کلیدی تیم کم بازیکن برانکو بود که با پنجره بسته نقل و انتقالاتی به فینال رسید. سیامک نعمتی در بازی نیمه نهایی مقابل السد در ورزشگاه آزادی با پای چپ و با یک چرخش حرفه‌ای توپ را تبدیل به گل کرد تا سرخ‌ها به فینال صعود کنند. سیامک اما در بازی رفت فینال برابر کاشیما در لحظات آخر اخراج شد تا در بازی برگشت غایب بزرگ فینال باشد و همواره حسرت حضور در آن مسابقه را بخورد.

1792892

*عبور از صد مسابقه و کاپیتانی در پرسپولیس
سیامک نعمتی از زمان پرسپولیسی شدن برخلاف دیگر ستاره‌های تیم برانکو هیچ‌گاه اردوگاه سرخ را ترک نکرد و به عضو ثابت این تیم تبدیل شده بود. او طی این سال‌ها ۱۱۸ بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و در این فصل یکی از کاپیتان‌های این تیم به حساب می‌آمد. او در بازی جام حذفی سال گذشته برابر ویستاتوربین برای نخستین بار بازوبند تیمش را به بازو بست تا تجربه خاص و متفاوتی را پشت سر بگذارد.

1792890

*حضور سیامک در جمع پرافتخارترین‌های ایران
حضور این بازیکن در پرسپولیس با اوج گیری دوباره این تیم و کسب جام‌های متعدد همراه شد و سیامک نعمتی انواع افتخارات را با پرسپولیس کسب کرد. او که تنها با سابقه قهرمانی در لیگ آزادگان با پیکان، پرسپولیسی شده بود با لباس قرمز ۴ قهرمانی و یک نائب قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، چهار قهرمانی سوپرجام و دو نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد تا به این ترتیب با کوله‌باری پر از مدال پرسپولیس را ترک کند.

1792891

*هشت‌های لباس او هیچوقت کم نشد!
سیامک نعمتی مانند بسیاری دیگر از بازیکنان به شماره هشت علاقه داشت اما در آن زمان احمد نوراللهی این لباس را در پرسپولیس می‌پوشید و به این ترتیب نعمتی شماره ۸۸ را برای خودش انتخاب کرد. در ابتدای فصل گذشته با جدایی احمدنور تصور می‌شد سیامک این لباس را خواهد پوشید اما رضا اسدی صاحب آن شد و در این فصل نیز پورعلی گنجی هشت سرخ‌ها را به تن کرد. سیامک نعمتی نیز اعلام کرد تا زمان حضور در پرسپولیس ۸۸ می‌پوشد تا این شماره خاص همواره یادآدر دوران حضور او در این تیم باشد.

*نعمتی، بازیکنی که تا روز آخر جنگید
در این فصل به دلیل ترافیک بازیکن در خط هافبک و همچنین جذب اسماعیلی‌فر در دفاع راست بازی‌های کمتری به سیامک نعمتی رسید و او اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت. با این حال نعمتی تا روز آخر در پرسپولیس برای حضور در ترکیب تلاش کرد و بازی با ون پارس در جام حذفی آخرین مسابقه او با پیراهن پرسپولیس شد. او حتی در گزارش‌های تصویری تمرین پرسپولیس پیش از دیدار این هفته مقابل ذوب آهن نیز دیده می‌شد اما با اعلام سرمربی سرخ‌ها حضور طولانی این بازیکن در پرسپولیس به پایان رسید و حالا باید برای ادامه مسیر فوتبالی خود تصمیم بگیرد‌.

1792889



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید