وولوز ۰-۱ لیورپول: صعود با سوپرگل

0
78



کد خبر : ۱۸۶۵۳۳۱ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۳ |
۳K بازدید |

۱
دیدگاه

دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس:


لیورپول با برتری یک بر صفر مقابل وولورهمپتون به مرحله چهارم جام حذفی انگلیس صعود کرد.

وولوز 0-1 لیورپول: صعود با سوپرگل

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ روزهای سختی را در لیگ برتر تجربه می کند و در رتبه عجیب نهم جا خوش کرده است. این تیم امشب در یکی از دیدارهای مرحله سوم جام حذفی، میهمان وولورهمپتون در ورزشگاه مولینو بود و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد.

1792676

شاگردان کلوپ برای اینکه برای صعود به مرحله بعد به دردسر نیافتند، کار را تهاجمی شروع کردند تا به گل زودهنگام برسند؛ آنها خیلی زود به این هدف رسیده و در دقیقه ۱۲ دروازه وولوز را باز کردند.

هاروی الیوت توپ را در زمین خودی دریافت کرد و بعد از طی مسافتی طولانی با توپ، اقدام به شوتزنی از پشت محوطه جریمه کرد؛ شوتی که دور از دستان دروازه بان حریف به گل اول بازی تبدیل شد.

1792678
1792674

در ادامه نیمه اول، وولوز تلاش های نافرجامی برای به تساوی کشاندن کار داشت و یک بار دیگر هم دروازه اش باز شد اما این گل را که کاروالیو به ثمر رساند را داور به خاطر آفساید، مردود اعلام کرد و چند حمله دیگر لیورپول تا پیش از به صدا در آمدن سوت پایان، حاصلی در پی نداشت تا شاگردان کلوپ با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

نیمه دوم بازی تیم های وولورهمپتون و لیورپول کم افت و خیز آغاز شد و در بیست دقیقه نخست موقعیت خاصی را روی دروازه ها شاهد نبودیم.

1792677

وولوز رفته رفته برای فرار از شکست، حالت تهاجمی تر به خود گرفت و می رفت در دقیقه ۷۳ به گل برسد ولی شوت خطرناک نوس از ضربه ایستگاهی چسبیده به خط محوطه جریمه با اختلاف بسیار اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

در ادامه کار، شاهد اضافه شدن دیه‌گو کاستا به ترکیب وولوز بودیم اما این تدبیر لوپتگی هم جواب نداد و بعد از چند حمله کم اثر در دقایق پایانی، آندره مارینر به نشانه پیروزی یک بر صفر لیورپول در سوت خود دمید تا شاگردان کلوپ راهی دور چهارم جام حذفی شوند.

1792675



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید