کاپیتان بارسلونا از خیر هم‌تیمی شدن با رونالدو گذشت

0
63



کد خبر : ۱۸۶۵۳۳۰ |
۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۱ |
۱۴٫۹K بازدید |

۴
دیدگاه

رد پیشنهاد پیوستن به النصر توسط بوسکتس


رادیو کاتالان خبر داد که سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی النصر را رد کرد.

کاپیتان بارسلونا از خیر هم‌تیمی شدن با رونالدو گذشت

به گزارش “ورزش سه”، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، این تیم عربستانی در پی جذب بازیکنان بزرگ دیگری بود که نام های متعددی از جمله مودریچ، راموس، ایکاردی، کانته و … به این تیم لینک شدند و در این میان پیشنهاد برای جذب سرخیو بوسکتس، جدی تر از سایر نفرات بود.

در این میان، باشگاه سعودی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این بازیکن ارسال کرد و اکنون خبر رسیده با وجود اینکه قرارداد بوسکتس و بارسلونا در تابستان آینده به پایان می رسد و هنوز تکلیف تمدید یا جدایی این بازیکن نامشخص است، اما کاپیتان بارسا پیشنهاد النصر را رد کرده است.

دو تیم النصر و اینتر میامی به صورت جدی خواهان جذب کاپیتان ۳۴ ساله بارسا هستند و مذاکرات خود را نیز آغاز کرده بودند. با این حال، «رادیو کاتالونیا» ساعتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که سرخیو بوسکتس رسما پیشنهاد باشگاه النصر را رد کرده است.

به گزارش «رادیو کاتالونیا»، النصر با دستمزد ۲۰ میلیون یورویی برای هر فصل، خواهان عقد قرارداد ۲ ساله با بوسکتس بوده و حاضر به پرداخت ۴۰ میلیون یورو به این بازیکن بوده تا او در کنار کریستیانو رونالدو برای این تیم سعودی بازی کند که کاپیتان بارسا این پیشنهاد سنگین را رد کرده است.

به گفته رادیو کاتالان، تمرکز بوسکتس روی تمدید یک ساله قراردادش است که در صورت عدم توافق با مدیران بارسا، او راهی اینتر میامی خواهد شد.

شایان ذکر است که بوسکتس طی چند روز گذشته در ریاض حضور داشته است. جایی که او با بارسلونا موفق به شکست سه بر یک رئال مادرید شد و کاپ قهرمانی سوپر جام اسپانیا را بالای سر برد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید