بدشانسی بزرگ یونایتد: محرومیت کاسمیرو از دیدار با آرسنال

0
71



کد خبر : ۱۸۶۵۵۱۰ |
۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۴ |
۵٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستریونایتد، به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد این فصل، دیدار حساس روز یکشنبه مقابل آرسنال را از دست داد.

بدشانسی بزرگ یونایتد: محرومیت کاسمیرو از دیدار با آرسنال

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد امشب در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر میهمان کریستال پالاس بود و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت داد. در این دیدار شاگردان اریک تن هاخ تا آخرین ثانیه های بازی با گل برونو فرناندز از حریف پیش بودند اما گل مایکل اولیسه، بازی را تساوی کشید تا یونایتدها دو امتیاز حساس را از دست بدهند.
اما این تنها بدشانسی یونایتد در دیدار امشب نبود. ۱۰ دقیقه قبل از گل کریستال پالاس، کاسمیرو به دلیل خطا روی ویلفرد زاها، پنجمین کارت زرد این فصلش را دریافت کرد و دیدار حساس مقابل آرسنال صدرنشین را از دست داد.

1793000
یونایتد می توانست با پیروزی در دیدار امشب، فاصله با آرسنال را با یک بازی بیشتر به ۶ امتیاز کاهش بدهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان شان را هم برای دیدار یکشنبه شب همراه نخواهند داشت.
احتمالا تن هاخ در این دیدار از اسکات مک‌تامینی به جای کاسمیرو در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد و این هافبک برزیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیتش، در دیدار چهارشنبه شب مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه به ترکیب تیمش برمی گردد.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید