برق پولدارها و نمایندگان را قطع می‌کنیم!

0
78


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۰۵:۱۰:۰۰

|

|





من به مردم پیشنهاد می‌کنم که به دیدن املاک زیبا و قلعه‌های باشکوه میلیاردرها بروند. خوب است که برق آنها را نیز قطع کنیم.




برق پولدارها و نمایندگان را قطع می‌کنیم!


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۰۵:۱۰:۰۰

کنفدراسیون عمومی کار فرانسه (CGT) روز چهارشنبه و در آستانه برگزاری اعتصابات سراسری در این کشور که با هدف مخالفت با طرح بازنشستگی دولت امانوئل ماکرون برگزار خواهد شد، تهدید کرد که پیش از آغاز این اعتصابات، برق قانونگذاران و میلیاردرها را قطع خواهد کرد.

به گزارش یورونیوز، بر اساس طرح دولت فرانسه، قرار است سن بازنشستگی در این کشور از ۶۲ به ۶۴ سال افزایش یابد؛ تصمیمی که بر اساس نظرسنجی‌ها اکثر کارگرانی که در حال حاضر با افزایش هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، مخالفت آن هستند.

قرار است روز پنج‌شنبه کارمندان بخش‌های مختلفی از جمله حمل‌ونقل، آموزش و انرژی در سراسر فرانسه دست به اعتصاب بزنند.

روز چهارشنبه همزمان با آخرین سازماندهی‌های برای برگزاری این اعتصاب، فیلیپ مارتینز رئیس کنفدراسیون عمومی کار در یکی از شبکه‌های خبری فرانسه حاضر شد و گفت: «من به مردم پیشنهاد می‌کنم که به دیدن املاک زیبا و قلعه‌های باشکوه میلیاردرها بروند. خوب است که برق آنها را نیز قطع کنیم؛ به این ترتیب آنها می‌توانند برای چند روز خودشان را در وضعیت مردمی ببینند که نمی‌توانند فاکتورهای برقشان را پرداخت کنند.»

پیش از آن سباستین منسپلیه، یکی از رهبران این اتحادیه در شاخۀ صنعت و معدن نیز تهدید کرده بود که برق دفاتر نماینگان پارلمان را قطع کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید