علت قطع همکاری قطر با سرمربی قهرمان آسیا

0
95



کد خبر : ۱۸۶۵۵۳۵ |
۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸ |
۱۷۷ بازدید |

۰
دیدگاه

شکست در بازی افتتاحیه:


رییس فدراسیون فوتبال قطر معتقد است تیم ملی این کشور عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ داشته است.

علت قطع همکاری قطر با سرمربی قهرمان آسیا

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف میزبان مسابقات از همان مرحله گروهی، فدراسیون فوتبال قطر تصمیم به قطع همکاری با فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی خود، گرفت.

حالا در شرایطی که فدراسیون فوتبال این کشور در حال بررسی گزینه‌ها برای جانشینی سانچز است، حمد بن خلیفه، رییس فدراسیون فوتبال قطر، در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی این کشور در جام جهانی پرداخته و گفته که قطر بدون توجه به عملکردی که در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل اکوادور ارائه کرد، در دو بازی بعدی خود مقابل تیم‌های ملی سنگال و هلند سطوح خوبی به نمایش گذاشت.

او همچنین از زحمات فلیکس سانچز که در طول ۵ سال حضور در قطر، به موفقیت‌های تاریخی دست یافته، تشکر کرد و اعلام کرد که آنها سانچز را برکنار نکرده‌اند و تنها پس از پایان مدت قرارداد این سرمربی، با او تمدید نکرده‌اند.

حمد بن خلیفه درباره دلایل ناکامی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: هر فردی ممکن است دیدگاه خود را داشته باشد و فکر کند که دلیل آن، مربی، عدم آمادگی یا هر چیز دیگری است. از نظر من در بازی سنگال و هلند، شرایط بهتر از بازی اکوادور بود و باعث شد که بازیکنان به خاطر عملکرد خوب در این دو بازی، احساس ناراحتی نکنند. اما نقطه ناامیدکننده در بازی افتتاحیه بود و همین هم باعث شد که هواداران عملکرد قطر در جام جهانی را بد بدانند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید