قیمت کاراسکو برای بارسا در تابستان: ۲۰ میلیون یورو!

0
70



کد خبر : ۱۸۶۵۵۲۳ |
۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۰ |
۱٫۹K بازدید |

۱
دیدگاه


بارسلونا می‌تواند یانیک کاراسکو، ستاره اتلتیکو مادرید، را تنها با ۲۰ میلیون یورو در تابستان به خدمت بگیرد.

قیمت کاراسکو برای بارسا در تابستان: 20 میلیون یورو!

به گزارش “ورزش سه”، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از علاقه بارسلونا به جذب کاراسکو خبر داده بودند.
حالا مارکا مدعی شده که بر اساس بند خرید انتخابی که در قرارداد این بازیکن گنجانده شده، او می‌تواند با ۲۰ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید جدا شود. هرچند بارسا امیدوار بود که بتواند این بازیکن را با ممفیس دیپای معاوضه کند اما موفق به انجام این کار نشد و ظاهرا اتلتیکو موفق شده این مهاجم هلندی را با سه میلیون یورو به خدمت بگیرد.
کاراسکو پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی اتلتیکو را نپذیرفته و در حال بررسی پیشنهادهایی است که به پینی زهاوی، مدیر برنامه‌اش، ارائه شده است. او به زهاوی اعلام کرده که قصد دارد از بند فسخ انتخابی‌اش برای پیوستن به بارسا استفاده کند که یکی از باشگاه‌های علاقمند به جذب او به حساب می‌آید.
هرچند او تصمیمی برای تعضیف تیم دیه‌گو سیمئونه در میانه فصل ندارد و می‌خواهد تا پایان فصل به حضورش در واندا متروپولیتانو ادامه دهد اما به آنها اعلام کرده که در تابستان به جدایی فکر خواهد کرد.
باید به خاطر داشت که قرارداد کاراسکو با اتلتیکو در تابستان ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید و به این ترتیب او در تابستان وارد ۱۲ ماه پایانی قراردادش با این باشگاه خواهد شد. مدیران این باشگاه هم به خوبی می‌دانند که هیچ باشگاهی حاضر نیست برای بازیکنی که می‌تواند چند ماه بعد  به صورت آزاد به خدمت بگیرد ۶۰ میلیون یورو پرداخت کند.
با این حال، بند فسخ گنجانده شده در قرارداد این بازیکن اجباری نیست و بارسلونا باید در پایان فصل تصمیم بگیرد که آیا قصد دارد برای پرداخت ۲۰ میلیون یورو با اتلتیکو وارد مذاکره شود یا می‌خواهد بازیکن دیگری را جذب کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید