هوشمند: رحمتی سبک خاصی دارد

0
71



کد خبر : ۱۸۶۵۶۶۵ |
۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷ |
۱۴۵ بازدید |

۰
دیدگاه

گل نخوردن از گل‌گهر مهم بود؛


مدافع آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم نتایج خوبی گرفته اما نباید توقعات بالا برود.

هوشمند: رحمتی سبک خاصی دارد

به گزارش “ورزش سه”، امیر محمد هوشمند در خصوص تساوی آلومینیوم و گل‌گهر گفت: خدا را شکر بعد از افت ناشی از وقفه طولانی مدت برگزاری بازی‌های لیگ، دوباره توانستیم به روند خوب و رو به پیشرفت خود بازگردیم. قبل از بازی‌های جام جهانی و تعطیلی لیگ، نتایج خوبی کسب کردیم، اما این وقفه تیم ما را کمی دچار افت کرد و ریتم بازی ما کند شد. در این دیدار هم با توجه به شرایط میزبانی به دنبال هر سه امتیاز بازی بودیم، چند موقعیت گل نیز برای پیروزی در این دیدار داشتیم، اما همین که دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم اتفاق مثبتی برای ما بود و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و خودمان را به رتبه‌های بالاتر جدول برسانیم.

مدافع آلومینیوم در خصوص خداحافطی میثم مجیدی کاپیتان با سابقه این تیم ادامه داد: با آقا میثم رفاقت و رابطه نزدیکی داریم. ما سه سال کنار هم بازی کردیم و دو سال نیز، هم‌اتاقی بودیم. این یک اتفاق ناراحت کننده است که دیگر نمی‌توانیم‌ در کنار یکدیگر بازی کنیم، اما برای او در ادامه زندگی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در جایگاهی دیگر به فوتبال بازگردد و تیم آلومینیوم از میثم مجیدی که فرد تاثیرگذاری برای این باشگاه و شهر اراک بوده، باز هم استفاده کند.

این بازیکن در مورد محمدرضا خلعتبری اولین خرید زمستانی، مهدی رحمتی عنوان کرد: همانطور که آقای رحمتی در نشست خبری گفت از چند روز پیش محمدرضا خلعتبری با ما تمریناتش‌ را آغاز کرد، او بازیکن بسیار باتجربه‌ای است و می‌تواند در فاز هجومی تیم کمک زیادی کند. خوشحالم  از اینکه این بازیکن با تجربه به جمع ما اضافه شده و امیدوارم در کنار هم اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزنیم.

هوشمند درباره بازی آینده آلومینیوم در برابر هوادار اظهار کرد: هوادار تیم بسیار خوبی است، اما ما در این دیدار هم به دنبال سه امتیاز هستیم تا بتوانیم به روند مثبت خود ادامه بدهيم. امیدوارم با برد این بازی را به پايان برسانیم.

او در مورد عملکرد آلومینیوم و سرمربی‌اش مهدی رحمتی عنوان کرد: خدا را شکر در پایان نیم‌فصل اول در رده هشتم جدول ایستادیم؛ البته پتانسیل این را داشتیم در رتبه‌های بالاتر قرار بگیریم.  به نظرم با توجه به این مورد که ما سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و هزينه‌های نجومی هم نداشتیم، نباید از انتظارات از آلومینیوم از حد معمول بالاتر برود.

مدافع آلومینیوم اضافه کرد: کار کردن با آقای رحمتی لذت بخش است. ایشان یک مربی جوان و صاحب سبک محسوب می‌شود و تیم‌هایش واقعا فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. در مجموع تیم روند خوبی را در پیش گرفته و فکر می‌کنم عملکردمان برای باشگاه آلومینیوم و هوادارانش‌ لذت بخش است. امیدوارم در آینده هم این روند را طی کنیم و به جايگاه خیلی بهتر هم برسیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید