کنایه روزنامه اطلاعات به پیش‌بینی‌ها درباره «زمستان سخت اروپا»

0
78


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۹:۴۰:۰۰

|

|



بر حال زارِ نیامده‌ دیگران پیشاپیش خنده‌ تمسخر نزنیم تا آن «زاریِ» حواله‌ خودمان نشود


روزنامه اطلاعات نوشت: بر حال زارِ نیامده‌ی دیگران پیشاپیش خنده‌ی تمسخر نزنیم و سرِ تبختر نتکانیم؛ باشد که خدای رحمان بر ما مرحمتی کند و آن «زاریِ» روزی و‌ مقدّر برای دیگران را حواله‌ی خودمان نسازد و توی ذوقمان نزنَد.




کنایه روزنامه اطلاعات به پیش‌بینی‌ها درباره «زمستان سخت اروپا»


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه اطلاعات با اشاره به معضلاتی که کشور در زمستان به دلیل آلودگی هوا و زمستان سرد با آن مواجه بوده تذکراتی داده تا در سال آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

به گزارش اطلاعات، تعطیلات پی‌درپی این روزها، اعم از برفی و دودی و‌ گازی، لااقل می‌تواند یک فایده داشته‌باشد- اگر داشته‌باشد!- و آن، عبرت‌های سال آینده است؛ چیزی که سال‌های پیش برای امسال نیاورد. بر حال زارِ نیامده‌ی دیگران پیشاپیش خنده‌ی تمسخر نزنیم و سرِ تبختر نتکانیم؛ باشد که خدای رحمان بر ما مرحمتی کند و آن «زاریِ» روزی و‌ مقدّر برای دیگران را حواله‌ی خودمان نسازد و توی ذوقمان نزنَد؛ که پیش‌بینی زمستان و تابستانِ سخت و سهل، اولاً و بالذّات در تقدیر و تمشیت الهی‌است و ثانیاً و بالعرَض در عهده‌ی دانش هواشناسی؛ و این قبیل امور از موضوع و ماده‌ی ژورنالیسم بیرون است.

اطلاعات در ادامه یادآور شده است: در مورد آلودگی کشنده‌ی هوا، پیش از خنده‌تحویل دادن به کسانی که بر این امر نقد و خرده‌ای می‌آورند، عجالتاً از خرج‌های اتینا بکاهیم و بر جبران نقصان‌های گذشته و جاری بیفزاییم؛ ثوابش بیشتر است!



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید