تارتار: صادقانه بگویم زورمان به پرسپولیس نرسید

0
80



کد خبر : ۱۸۶۵۸۱۶ |
۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲ |
۲٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه

فکر می‌کردم بودجه ما در حد قهرمانی باشد


سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که تیم او می‌توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.

تارتار: صادقانه بگویم زورمان به پرسپولیس نرسید

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس حضور یافت و در خصوص این بازی اظهارنظر کرد: بازی همانطور که پیشبینی کردیم، بازی بسیار سختی بود و می‌دانستیم اگر غفلت کنیم، ممکن است امتیازات را از دست بدهیم و همین اتفاق افتاد. متاسفانه در یک ضربه ایستگاهی تمرکزمان را از دست دادیم و تا قبل از آن خیلی خوب تیم پرسپولیس را کنترل کردیم و حتی نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و یک ضربه هم به تیرک دروازه زدیم.

وی افزود: می‌توانستیم نیمه اول برنده به رختکن بیاییم و در نیمه دوم هم فضاها را خوب گرفتیم و فقط ضربات ایستگاهی می‌توانست برای پرسپولیس گره گشا باشد. ما غفلت کردیم و گل را خوردیم. بعد از گل فکر می‌کنم انسجام ما از دست رفت. موقعیتهای نصفه و نیمه داشتیم اما نتوانستیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد این نتیجه عنوان کرد: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مسئولیت این نتیجه با من و کادرفنی است. باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازات را در ادامه راه کسب کنیم.

او درباره ضعف خط حمله ذوب آهن گفت: باید بازیکنی باشد که ما بتوانیم جذب کنیم. با شرایط مالی ای که داریم، نمی‌توانیم خیلی هزینه کنیم. سعی کردیم در بخش هافبکهای طراح بازیکن بخریم. مهاجم آزاد که نیست و مهاجمان واقعا قیمتهای نجومی دارند. در حال تلاش هستیم و اگر بتوانیم می‌خریم و اگر نه، با همین بازیکنان سپری خواهیم کرد.

تارتار در این خصوص که چرا رابطه خوبی با بازیکنان خارجی ندارد؟ اظهار داشت: بحث رابطه خوب نیست، بحث کیفیت است. شما اگر بخواهید بازیکن باکیفیت جذب کنید، باید برای هر بازیکن بالای ۲۰ میلیارد هزینه کنید. ما واقعا این توانایی را نداریم و بودجه ما بسیار محدود است و به همین دلیل به دنبال بازیکنان خارجی نمی‌رویم که کیفیت پایینی دارند.

سرمربی ذوب‎آهن در خصوص بودجه حداقلی تیمش توضیح داد: مشکل مالی نداریم، مشکل بودجه داریم. من فکر می‌کردم ذوب آهن تیمی است که شاید برای قهرمانی بخواهد هزینه کند و تفکر و تصور من این بود. اما واقعا دست مسئولین بسته است و نمی‌توانند. اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم ببازیم. باید بهتر عمل کنیم و خود من باید بیشتر تلاش کنم و بازیکنان هم به همین شکل تا بازنده نباشیم. ما تیم خوبی هستیم و یک نیمه پا به پای بازیکنان پرسپولیس بازی کردیم.

او راجع به نمایش تیمش بعد از گل پرسپولیس عنوان کرد: نتوانستیم بعد از گل پرسپولیس خوب بازی کنیم و باید بیشتر در این باره کار کنیم. البته پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است. بازی جلوی پرسپولیس سخت است و اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، زورمان به پرسپولیس نرسید.

مهدی تارتار درباره غیبت تماشاگران گفت: از زمانی که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند، جذاب نیست و مثل بازی دوستانه است. صدای هر مربی که بلندتر باشد، شنیده می‌شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید