احتمال حضور زهرا نعمتی در بازیهای پاراآسیایی

0
85



کد خبر : ۱۸۶۵۶۸۳ |
۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۱ |
۱۰۶ بازدید |

۰
دیدگاه


رییس فدراسیون تیروکمان گفت: هیچ مشکلی برای حضور زهرا نعمتی در هر دو رویداد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی وجود ندارد و بستگی به تصمیم خودش دارد که در هر دو رویداد شرکت کند یا فقط در بازیهای آسیایی حضور داشته باشد.

احتمال حضور زهرا نعمتی در بازیهای پاراآسیایی

به گزارش “ورزش سه” غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت زهرا نعمتی و احتمال حضور وی در هر دو رویداد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: زهرا نعمتی در حال حاضر با افراد سالم در کیش تمرینات خود را پیگیری می‌کند و تلاشش این است که در اولویت اعزام قرار بگیرد، حال این که بخواهد در هر دو رویداد آسیایی و پاراآسیایی شرکت کند بستگی به میزان آمادگی، رکوردش و تصمیم خودش دارد که در هر دو رویداد حضور پیدا کند یا خیر؟ البته وی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و تمرینات خود را در کنار کمانداران در کیش پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که کمانداران معلول دو ماه است که به دلیل سردی هوا از اردوهای‌ آماده‌سازی دور هستند، آیا برنامه خاصی برای آنها پیش‌بینی شده است یا خیر؟ افزود: در حال رایزنی برای برگزاری اردوها در تهران یا یکی از شهرهای جنوبی هستیم تا از روند آماده سازی دور نمانند.

رییس فدراسیون تیروکمان در پایان پیرامون این پرسش که چه برنامه‌ای برای تزریق کماندار در برخی از رشته‌های پاراتیروکمان که با کمبود ورزشکار مواجه هستند دارید، گفت: سعی داریم کسانی که علاقمند به رشته پاراتیروکمان هستند را شناسایی کرده و با حمایت و سرمایه‌گذاری روی آنها، روند کار را طوری پیش ببریم که در آینده با کمبود ورزشکار در هیچ رشته‌ای مواجه نشوند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید