ترکیب احتمالی پرسپوليس برابر ذوب‌آهن

0
79



کد خبر : ۱۸۶۵۷۰۰ |
۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱ |
۲٫۵K بازدید |

۱
دیدگاه

در بازگشت دیاباته و آل کثیر و غیبت ترابی


‎یحیی گل‌محمدی که در بازی رفت دو تیم غیبت داشت اکنون امیدوار است بار دیگر به تیم حریف امتیاز ندهد. جدال دو تیم در بازی رفت و در اصفهان با تساوی بدون گل پایان یافت. جایی که گل‌محمدی با محرومیت مواجه بود و این بازی را از سکوها دنبال کرد.

ترکیب احتمالی پرسپوليس برابر ذوب‌آهن

به گزارش “ورزش سه” اکنون با شروع دور برگشت مسابقات و پیروزی فوق‌العاده‌ای که سرخ‌ها در آخرین بازی مقابل نساجی داشته‌اند، امیدوارند با یک پیروزی خانگی بار دیگر اختلاف امتیاز خود را در صدر حفظ کرده و در مسیر اهداف خود پیش بروند.

‎یحیی گل‌محمدی با خارج کردن نام حامد پاکدل و سیامک نعمتی، این دو را در بازی امروز در اختیار نخواهد داشت. مهدی ترابی نیز با اخراج در آخرین بازی دیگر غایب پرسپوليس خواهد بود. با این حال با بازگشت از مصدومیت شیخ دیاباته و دریافت کارت بازی عیسی آل کثیر این دو مهاجم در اختیار یحیی گل‌محمدی خواهند بود.

‎ترکیب احتمالی پرسپوليس:

علیرضا بیرانوند
‎مرتضی پورعلی‌گنجی
‎گئورگی گولسیانی
‎دانیال اسماعیلی فر
‎وحید امیری
علی نعمتی
‎سینا اسدبیگی
میلاد سرلک
امید عالیشاه
سروش رفیعی
محمد عمری

بیرانوند بعد از درخشش در جام حذفی اکنون بار دیگر ستاره شماره یک این تیم تلقی می‌شود و به دنبال این خواهد بود همانند بازی رفت، بار دیگر برابر این حریف کلین شیت کند و با این ذهنیت در ترکیب سرخ‌ها حاضر خواهد شد.

ترکیب خط دفاعی پرسپوليس نیز بدون تغییر برابر ذوب آهن خواهد بود. دانیال اسماعیلی‌فر که این روزها در اوج قرار دارد و بازی قبلی را با دبل گلزنی پایان داده، در سمت راست مقابل تیم اسبق خود حاضر می‌شود و چشم به گلزنی و گلسازی در این بازی دارد.

قلب دفاعی پرسپوليس نیز به مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی سپرده خواهد شد و در سمت چپ نیز علی نعمتی به کار گرفته می‌شود و امیدوار است اشتباهات داوران علیه او و پنالتی‌های عجیبی که علیهش گرفته می‌شود پایان یابد.

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی نیز همانند چند بازی قبلی در خط میانی حاضر خواهند بود و سروش رفیعی و امید عالیشاه نیز وظیفه بازیسازی و ایجاد موقعیت را برای این تیم برعهده خواهند داشت. 
در خط حمله نیز محمد عمری که این روزها به ستاره بزرگی برای سرخ‌ها تبدیل شده، به دنبال گلزنی اینبار برابر ذوب آهن خواهد بود و در کنار خود وحید امیری را می‌بیند که بار دیگر در اوج آمادگی به سر می‌برد.

دیدار امروز دو تیم از ساعت ۱۶:۳۰ و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید