ویارئال ۲-۳ رئال: از کابوس حذف تا صعودی شیرین

0
70



کد خبر : ۱۸۶۵۶۷۸ |
۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۵ |
۱۰٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه


رئال مادرید با پیروزی ۳-۲ مقابل ویارئال، به دور یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد.

ویارئال 2-3 رئال: از کابوس حذف تا صعودی شیرین

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان کارلو آنچلوتی که چند روز قبل در فینال سوپرکاپ اسپانیا مغلوب بارسا شده بودند، امشب هم در آستانه حذف از کوپا دل ری قرار گرفتند اما با یک نمایش خوب در نیمه دوم توانستند دو گل خورده را جبران کنند و با برتری ۳-۲ راهی مرحله بعد شوند.

ویارئال بازی را بهتر آغاز کرد و تنها ۴ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک پرتاب اوت بود که جرارد مورنو در حالی که از طرف بازیکن رئال تحت فشار بود، به هر شکل ممکن توپ را به اتین کاپو رساند و او هم با یک ضربه غیرقابل مهار، توپ را به سقف دروازه رئال کوبید.
بعد از این گل رئال پیش کشید و در دقیقه ۱۰، روی حرکت خوب فرلان مندی، این فده والورده بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه ۱۸، پینو روی همکاری با اتین کاپو صاحب موقعیت شد اما نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند.
در ادامه رئالی ها بیشتر توپ ومیدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه ۳۲، چیزی نمانده بود که الکس بائنا برتری ویارئال را دو برابر کند اما حضور به موقع ناچو دروازه رئال را نجات داد.
بعد از نوبت بازیکنان رئال بود که روی دروازه میزبان حریف خطرساز شوند اما بعد از اینکه مندی یک فرصت خوب را از دست داد، رودریگو هم یک موقعیت بسیار عالی را هدر داد تا بازی همچنان با برتری ویارئال دنبال شود.
در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان ویارئال پیش کشیدند و در دقیقه ۴۲ بود که این تیم به گل دوم رسید. باز هم روی حرکت خوب جرارد مورنو و پاس او بود که چوکووئزه با کورتوا تک به تک شد و با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.
در ثانیه های پایانی نیمه اول ویارئال می توانست به گل سوم برسد اما واکنش خوب کورتوا روی ضربه پینو، دروازه رئال را نجات داد تا نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.
 نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه ۵۷ رئال یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی اشتباه بازیکن ویارئال بود که رئالی ها یک حمله سریع را از میانه زمین ترتیب دادند و وینیسیوس که روی پاس سبایوس صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1793327

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۶۵، این تیم به گل سوم برسد اما تکل عالی رودیگر، مانع گلزنی پینو شد.
در مقابل این رئال بود که در دقیقه ۶۹ به گل تساوی رسید. بعد از اینکه ضربه سر کریم بنزما توسط فیلیپ یورگنسن دفع شد، ادر میلیائو با یک ضربه ساده توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد. 
بعد از این گل رئالی ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه ۷۶، این ادوارد کاماوینگا بود که می توانست رئال را پیش بیندازد اما تعادلش را از دست داد و نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.
در دقایق پایانی حملات دو تیم برای رسیدن به گل برتری ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۸۶ این رئال بود که به گل سوم رسید. روی حرکت خوب مارکو آسنسیو بود که دنی سبایوس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه خوب گل سوم رئال را به ثمر رساند.

1793328
در دقایق پایانی این تیم میزبان بود که تلاش کرد به گل تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد و رئال با برتری ۳-۲ راهی مرحله بعد شد.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید