هزینه زمستانی چلسی، دو برابر مجموع سه لیگ

0
79



کد خبر : ۱۸۶۵۸۵۷ |
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۲ |
۳٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

لیگ یک فرانسه + سری A + بوندس‌لیگا نصف آبی‌ها


هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بوده است.

هزینه زمستانی چلسی، دو برابر مجموع سه لیگ

به گزارش “ورزش سه”، هزینه ای که باشگاه چلسی در نقل و انتقالات ماه ژانویه انجام داده، از مجموع هزینه های سه لیگ سری A، لیگ یک فرانسه و بوندس لیگا طی همین مدت بیشتر بوده است. در شرایطی که باشگاههای اروپایی در زمستان فصل جاری با احتیاط و سیاست اقتصادی وارد بازار شدند، باشگاه آبی پوش لندنی تنها برای یک انتقال (مودریک) ۸۸ میلیون پوند هزینه کرد؛ آنها امشب نیز یک خرید معمولی را با رقمی قابل توجه (۳۵ میلیون پوند) ثبت کردند.

طبق گزارش دیلی میل کل هزینه های نقل و انتقالاتی سری A در ژانویه تنها ۷٫۹ میلیون پوند بود که در میان لیگ های بزرگ اروپا، کمترین مقدار است. تیم های فرانسوی کمی دست به جیب تر از ایتالیایی ها بودند و در مجموع ۹٫۳ میلیون پوند هزینه کردند؛ نانت، لیون، تولوز و لانس تیم هایی بودند که بیشترین هزینه ها را در ژانویه داشتند. با جمع کردن این دو رقم با ۲۹٫۷ میلیون پوند هزینه تیم های بوندس لیگا، به عدد ۴۶٫۹ می رسیم که تقریبا نصف هزینه انتقال تنها یک بازیکن چلسی در مارکت زمستانی است.

مجموع هزینه ای که تیم های حاضر در سه لیگ بوندس لیگا، لیگ یک فرانسه و سری A در مارکت زمستانی داشتند، ۱۱۲ میلیون پوند کمتر از هزینه نقل و انتقالاتی باشگاه چلسی است که ۱۷۲ میلیون (نصف رقم ثبت شده برای لیگ برتر) برای خرید بازیکن خرج کرده است. البته فقط چلسی در این بازار پرهزینه ظاهر نشده و لیگ برتر انگلیس با مجموع ۳۰۹ میلیون پوند و در اختیار داشتن ۹/۱۰ انتقال گران مارکت زمستانی، با اختلافی فاحش، بالاتر از سایر لیگ ها قرار گرفته است.

با توجه به رقم های جابجا شده این احتمال وجود دارد که لیگ برتر، رکورد هزینه در زمستان فصل ۱۸-۲۰۱۷ را بشکند. در مارکت زمستانی آن فصل، باشگاههای انگلیسی در مجموع ۴۹۱ میلیون پوند هزینه کردند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید