گزارش زنده: هوادار ۱ – آلومینیوم ۰

0
80



کد خبر : ۱۸۶۵۹۱۵ |
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱ |
۹۴۲ بازدید |

۰
دیدگاه

رحمتی به دنبال گرفتن انتقام بازی رفت از الهامی


در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر، آلومینیوم در استادیوم دستگردی میهمان هوادار است.

گزارش زنده: هوادار 1 - آلومینیوم 0

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دو دیدار باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ برتر، هوادار در استادیوم دستگردی تهران میزبان آلومینیوم اراک است. شاگردان ساکت الهامی در بازی رفت موفق به شکست حریف خود شدند و امروز نیز امیدوار هستند تا از فرصت میزبانی نهایت استفاده را ببرند.

هوادار که نیم فصل نخست را با پیروزی برابر ذوب آهن به پایان رساند، با روحیه بالایی پای به این دیدار گذاشته است و ساکت الهامی امیدوار است با کسب سه امتیاز این مسابقه، تیمش را به رتبه های تک رقمی جدول رده بندی برساند.

در سمت مقابل نیز مهدی رحمتی می تواند با کسب پیروزی در این بازی، ضمن رسیدن به رتبه های بالای جدول، فاصله اش با استقلال را به عدد چهار برساند که موفقیت مهمی برای این تیم محسوب می شود. اراکی ها برای کسب رتبه پنجم، نیازمند پیروزی با اختلاف سه گل هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

بازی از هفته شانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
پنج شنبه: ۲۹/۱۰/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۱۶:۳۰ 
ورزشگاه: نقش جهان اصفهان /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: سیدرضا مهدوی / کمک ها: امیر رضا آشور ماهانی – محمدصالح عرب آبادی ؛ داور چهارم: احسان اکبری / ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب هوادار:
محمدرضا خالدآبادی، عزت پورقاز، صائب محبی، مهدی عبدی، محمد چهارمحالی، سپهر روزی طلب (۹- داریوش شجاعیان)، محمد میری، امیرحسین پورمحمد، مهدی مهدیخانی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند،‌ امیر نوری، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، هانسل زاپاتا، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، احسان حسینی
سرمربی: سیدمهدی رحمتی

🟨اخطارها:
هوادار: محمدجواد محمدی (۱۶)

⚽شرح گل:
هوادار یک – آلومینیوم صفر (دقیقه ۲۴: عزت پورقاز): ارسال بلند داریوش شجاعیان به محمدجواد محمدی رسید و در شرایطی که امیرمحمد هوشمند در تلاش بود توپ را دور کند، باعث سرنگونی بازیکن هوادار شد و داور یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که عزت پورقاز آن را برخلاف جهت حرکت پورحمیدی وارد دروازه کرد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۹: بازیکنان آلومینیوم در محوطه جریمه صاحب توپ شدند که شوت آزادی را خالد آبادی مهار کرد.
دقیقه ۱۲: آلومینیوم می توانست دروازه هوادار را باز کند که شوت فخرالدینی از گوشه محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۰: ارسال احسان حسینی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر میلاد فخرالدینی همراه شد که ضربه این بازیکن به سایش به تور دروازه، راهی اوت شد.
دقیقه ۲۷: محمدرضا آزادی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت سرکش، دروازه هوادار را تهدید کرد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید