شجاعیان: کاری نکنیم که بلای بازی ژاپن تکرار شود

0
90



کد خبر : ۱۸۶۵۹۷۶ |
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۵ |
۸۰۴ بازدید |

۰
دیدگاه


داریوش شجاعیان می‌گوید در طول بازی بهتر است روی فوتبال تمرکز شود تا اعتراض به تصمیمات داور.

شجاعیان: کاری نکنیم که بلای بازی ژاپن تکرار شود

به گزارش “ورزش سه”، داریوش شجاعیان، هافبک هوادار در خصوص بازی تیم‌شان با آلومینیوم گفت: بازی خوبی بود. مستحق این نبودیم که مساوی شود چون در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و روی ریباند گل خوردیم و بازی مساوی شد. به نظرم می‌توانستیم بازی را یک هیج برنده شویم اما قسمت اینطور بود که مساوی شود.

او در خصوص اعتراضات به داوری از سوی حریف گفت: به نظر من لیگ ما اینطور شده است. از وقتی داوران می‌توانند به نیمکت کارت دهند این اتفاق افتاده و ما راحت صدای نیمکت حریف را می‌شنیدیم و به نظرم طبیعی است. روی تمرکزمان تاثیرگذار است. این سر و صداها طبیعت فوتبال ما است و در اروپا از این داستان‌ها نداریم و امیدوارم کم شود.

شجاعیان ادامه داد: تا وقتی VAR نیاید در هرصحنه‌ای سر و صدا می‌شود. اگر تمرکز را روی فوتبال بگذاریم بهتر است تا اینکه صحنه را ببینیم و بعد بگوییم حق با داور بود. باید لیگ‌مان را بهتر کنیم و تمرکز را روی فوتبال بگذاریم تا در عرصه ملی هم بلایی که در بازی ژاپن سرمان آمد تکرار نشود.

او در پایان گفت: بعد از کرونا هواداران به ورزشگاه‌ها آمدند ولی الان هواداران را نداریم. اگر فدراسیون لطف کند که تماشاگران را در استادیوم داشته باشیم جو و کیفیت لیگ‌مان بهتر می‌شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید