کسر ۱۵ امتیاز: جریمه سنگین یووه برای تقلب

0
94



کد خبر : ۱۸۶۵۸۴۹ |
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۴ |
۶۷٫۲K بازدید |

۳۶
دیدگاه

خداحافظی با کورس قهرمانی


باشگاه یوونتوس به علت تخلف در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن به کسر ۱۵ امتیاز محکوم شد.

کسر ۱۵ امتیاز: جریمه سنگین یووه برای تقلب

به گزارش “ورزش سه”، بازرسان مالی سری A تخلف مالی باشگاه یوونتوس به ارزش تقریبی ۹۰ میلیون یورو را اعلام کردند , طبق حکم دادگاه تجدید نظر فدراسیون فوتبال ایتالیا باشگاه یوونتوس به علت این تخلف به کسر ۱۵ امتیاز محکوم شد.

در اطلاعیه ای که فدراسیون فوتبال ایتالیا در این زمینه منتشر کرده آمده است:”دادگاه استیناف فدرال به ریاست ماریو لوئیجی تورسلو درخواست بازگشایی پرونده تخلف باشگاه  یوونتوس در اعلام سودهای سرمایه که قبلا در آن تبرئه شده بود را پذیرفته است.به این ترتیب یوونتوس با جریمه ۱۵ امتیازی مواجه شده و جریمه هایی نیز برای ۱۱ مدیر این باشگاه در نظر گرفته شده است.”

در میان مدیرانی که محکوم شده اند نام های آشنایی چون پاول ندود (۸ ماه محرومیت) و آندره‌آ آنیلی (۲۴ ماه) هم دیده می شود. همچنین فابیو پاراتیچی، مدیر سابق یووه که در حال حاضر به عنوان مدیر فوتبال باشگاه تاتنهام فعالیت می‌کرد نیز به دو و نیم سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی محکوم شد.

1793597

دادگاه همچنین حکم تبرئه باشگاه های سمپدوریا، پروورچلی، جنوا، پارما، پیزا، امپولی، نوارا و پسکارا و مدیران آن را صادر کرد.

یوونتوس پیش از اعمال حکم سنگین فوق با ۳۷ امتیاز (یک امتیاز کمتر از میلان رده دومی) در مکان سوم جدول رده بندی سری A حضور داشت. با کسر ۱۵ امتیاز، حالا یووه تا رده دهم سقوط خواهد کرد. به این ترتیب این تیم که حتی امیدوار به جبران فاصله ۱۰ امتیازی با صدر در نیم فصل دوم بود، حالا عملا شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ندارد، مگر اینکه معجزه ای رخ دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید